דן חלוץ במתקפה: נתניהו לא יכול להיות אבא - יאיר לא מאופס

הרמטכ"ל לשעבר יצא נגד נתניהו ולעג לכישוריו כהורה: "מי שלא יכול להיות אבא לבן לא מאופס לא יכול להיות אבא לעם שלם" - המראיין קטע אותו וטען כי דבריו אינם במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/23 11:54 כח באב התשפג

דן חלוץ במתקפה: נתניהו לא יכול להיות אבא - יאיר לא מאופס
הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, צילום: Flash90     

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ הביע בחודשים האחרונים פעמים רבות את ביקורתו כלפי נתניהו, ולא חסך גם במילים קשות. אולם בראיון שנערך היום (ג') בגלי צה"ל אמר דברים קשים במיוחד, שאילצו את המראיין, רינו צרור, לקטוע את דבריו.

מי שלא יכול להיות אבא לבן לא מאופס לא יכול להיות אבא לעם שלם"

חלוץ תקף במהלך הריאיון אתראש הממשלה נתניהו, ופתח ואמר כי, "המתבקש הוא לשים את הדברים על השולחן באופן גלוי על מנת שהציבור כולו יחשף לאמת ואין בילתה" הרמטכ"ל המשיך ואמר: "ראש הממשלה נמצא בעימות עם מדינת ישראל, ומי שלא יכול להיות אבא לבן אחד שלא מוגדר ולא מאופס לא יכול להיות אבא לעם שלם". בעקבות דבריו האחרונים, צרור קטע אותו ואמר כי, "לא נכון להתחיל לבקר, אנחנו לא יודעים מספיק", אולם חלוץ סרב לחזור בו, וטען: "אנחנו יודעים מספיק, די והותר".

רינו צרור

רינו צרור, צילום: פלאש 90. גילי יערי

נזכיר כי רק אתמול, שיתף יאיר נתניהו פוסט בחשבון הטלגרם שלו - אותו מיהר למחוק לאחר זמן קצר, בו שיתף ציטוטים המגנים את הרמטכ"ל הרצי הלוי. ""‏אל תסתנוור מהכותרות בעיתונים רא"ל הלוי. במבחן ההיסטוריה, כשהערפל יתפזר והאבק ישקע, אתה מר הלוי תיזכר כרמטכ"ל הכושל וההרסני בתולדות צה"ל ומדינת ישראל", נכתב בפוסט ששיתף, אותו כתב העיתונאי ארז תדמור.

רומז להחלפת אביו? יאיר נתניהו.

יאיר נתניהו., צילום: Gili Yaari/Flash90