בית החולים נכנע ללחץ השב"כ? הנחיה תמוהה במכתב השחרור של אינדור

יחיאל אינדור שנפצע בתקרית בבורקה, שוחרר מבית החולים והועבר ישירות למעצר. בני משפחתו הבחינו בסעיף משונה במכתב השחרור שלו - וטוענים כי השב"כ היה מעורב

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 17:34 כו באב התשפג

בית החולים נכנע ללחץ השב"כ? הנחיה תמוהה במכתב השחרור של אינדור
אינדור בבית החולים, צילום: ללא

יחיאל אינדור נעצר ואושפז בסוף השבוע האחרון לאחר שנפגע קשה מסלע שהושלך לעברו בתקרית האלימה בבורקה, במהלכה נורה למוות פלשתיני על ידי ישראלים. היום (א') קיבל אינדור את מכתב השחרור שלו מבית החולים, ובו סעיף אחד מתמיה במיוחד, אותו חשף הכתב שחר גליק.

אינדור הועבר מבית החולים ישירות למעצר בימ"ר ש"י, בחשד למעורבותו במות הפלשתיני. בטופס השחרור שלו נכתב, "אין הנחיות מיוחדות לגבי המיטה שישן עליה" ומשפחתו טוענת במכתב ששיגרה לבית המשפט בנושא, כי תנאי שחרור מבית החולים ניתנו "תחת לחץ של שב"כ והמשטרה", ולא יאפשרו לו ללון במרפאה.

ההנחיות שפורסמו

ההנחיות שפורסמו צילום: ללא

עורך דינו של אינדור: "זאת בקשה אלמנטרית"

עו"ד עדי קידר שמייצג את אינדור מטעם ארגון חוננו מסר: "לאחר המעבר המפתיע של העצור מבית החולים לבית המעצר, הגשנו בקשה דחופה לבית משפט השלום שידון בבקשה שלנו בדחיפות כדי לבאר מה יהיו תנאי החזקתו במעצר והאם הדבר מחויב במציאות", כתב. לדבריו, "לאור פציעתו הקשה בראשו, יש את החובה לבדוק האם זה נדרש מבלי שהדבר יסכן את חייו. זאת בקשה אלמנטרית ונדרוש אותה שנגיע לבית המשפט".