אביו של השר וסרלאוף הלך לעולמו - הלוויתו תיערך אחר הצהריים

לאחר שאושפז בחודשים האחרונים, הלך לעולמו הרב יששכר וסרלאוף, אביו של השר לפיתוח הנגב והגליל. הרב וסרלאוף עמד בעבר בראש ישיבה תיכונית

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/23 07:36 כו באב התשפג

אביו של השר וסרלאוף הלך לעולמו - הלוויתו תיערך אחר הצהריים
צילום: Sraya Diamant/Flash90

הרב יששכר וסרלאוף, אביו של השר לפיתוח הנגב והליל השר ישחק וסרלאוף הלך הלילה (שבת) לעולמו. בהודעת המשפחה נכתב: "בצער רב אנו מבשרים על פטירתו של הרב יששכר וסרלאוף זצ"ל אביו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף".

הלוויתו של הרב יששכר וסרלאוף זצ"ל תתקיים היום (א') בשעה 16:30 בהר המנוחות גבעת שאול, בית ההספד קהילת ירושלים (מול בית החולים הרצוג). המשפחה תשב שבעה ברחוב הביכורים 8 העיר העתיקה - ירושלים. שעות ניחום: 10:00-13:00 בצהריים ו-16:00-22:00 בלילה.

לפני כחצי שנה שיתף השר וסרלאוף, כי אביו עובר ניתוח מורכב. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו ביקש אז מעוקביו להתפלל לרפואתו של אביו: "אבא נכנס כעת לצנתור", כך כתב השר. "מבקש מהציבור להתפלל. יששכר בן פייגה. תודה ובריאות לכולם!".

המפגש של אבקסיס והרב וסרלאוף לאחר שיצא מהארון

בעבר היה זה הקומיקאי נדב אבקסיס שהתארח בתוכנית 'אולפן שישי' וושיתף בסיפור מרגש על הרב יששכר וסרלאוף שהיה ראש הישיבה של. אבקסיס סיפר כי כשהלך אליו לאחר שיצא מהארון, הרב תמך בו ואמר לו שהוא מקבל אותו: "הרב יששכר וסרלאוף, היה ראש הישיבה שלי ארבע שנים. כשאני יצאתי מהארון אני הלכתי אליו הביתה, זה מתועד אפילו, והוא אמר לי: 'אני מקבל אותך ואוהב אותך כמו שאתה, עם מי שאתה'. זה הרב וסרלאוף".