פרסום ראשון מסתמן: שולי מועלם תתמודד על ראשות מועצת גוש עציון

הבחירות במועצה האזורית הסרוגה גוש עציון מתחממות: מול ראש המועצה שלמה נאמן צפויה להתמודד חברת הכנסת שולי מועלם ששוקלת את העניין בחיוב | ברקע: לחץ של מקורבים מהמועצה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/08/23 15:38 כא באב התשפג

מסתמן: שולי מועלם תתמודד על ראשות מועצת גוש עציון
שולי מועלם רפאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בסוף אוקטובר, הזירה במועצה אזורית גוש עציון מתחממת. ראש המועצה המכהן שלמה נאמן יתמודד לקדנציה נוספת, ירון רוזנטל מכפר עציון יתמודד לראשות המועצה, ומסתמן כי גם אישה תיכנס לזירה, בניסיון לזכות בהובלת המועצה הסרוגה.

מאחורי ההחלטה המסתמנת של שולי מועלם

לחדשות כיפה נודע כי חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם שוקלת בחיוב להתמודד לראשות המועצה, זאת על רקע לחצים של מקורביה ואנשים שונים במועצה. לא מן הנמנע כי מועלם שכיום היא חלק ממפלגת הליכוד תתמודד לראשות המועצה.

שולי מועלם

שולי מועלם צילום: כיפה

מועלם שמוכרת כפעילה חברתית וכיהנה כחברת כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי בכנסת ה-19 ובכנסת ה-20. בשנים האחרונות מועלם עברה לתנועת הליכוד שם היא חברה משנת 2020. מועלם מתגוררת ביישוב נווה דניאל שבגוש עציון ובעבר הייתה חברה בהנהלת מתנ"ס גוש עציון.

בעלה הראשון של מועלם, סגן-אלוף משה מועלם, היה הקצין הבכיר ביותר שנהרג באסון המסוקים. הספדה על בעלה, בה ספרה על כך שהוא היה חילוני והיא דתייה, זכה לתהודה רבה. לאחר נפילת בעלה באסון, כיהנה מועלם כסגנית יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, ופעילה בעמותת משפחות אסון המסוקים. הייתה ממובילות המאבק להמשך מתן קצבה לאלמנות צה"ל שנישאו בשנית.