בבור מוסתר ברשתות הסוואה: זה מה שהתגלה בשטח נידח בנגב

 לוחמי החטיבה לביטחון פנים במשמר הגבול איתרו והשמידו 35 חממות סמים שהוסוו בנגב, עם 22,610 שתילי קנביס בשווי מוערך של כרבע מליארד שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/23 09:19 כא באב התשפג

בבור מוסתר ברשתות הסוואה: זה מה שהתגלה בשטח נידח בנגב
צילום: דוברות המשטרה

לוחמי החטיבה לביטחון פנים של מג"ב יחד עם פקחי הסיירת הירוקה ואנשי מילואים של צה"ל, קיימו ביומיים האחרונים מבצע לאיתור והשמדת חממות סמים שהוקמו בשטחי אש בנגב. את החממות הקימו העבריינים בשטחים נידחים בנגב תוך הסלקתן בתוואי השטח ובשימוש ברשתות הסוואה.

"מדובר בעסק כלכלי שמניב מאות מיליוני שקלים בשנה"

"מדובר בעסק כלכלי שמניב מאות מיליוני שקלים בשנה וכל מבצע מהסוג הזה פוגע אנושות בכיסם של העבריינים" אומר מפקד זרוע רותם בחטיבה לבט"פ, סנ"צ ברוך הוניג, ומוסיף: "הפעילויות המשמעותיות של משמר הגבול ומשטרת ישראל בסיכול הברחות סמים בגבולות המדינה וההצלחות הגדולות בתחום, מאלצות את העבריינים למצוא פיתרונות אחרים כמו הקמת חממות בשטחי אש וגם אותן אנו תוקפים ומשמידים". לדבריו: "נמשיך להכות בעבריינים בכדי ששטחי האש בנגב לא יהיו שטח הפקר."

צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שכאמור נמשכה יומיים, אותרו 35 חממות ברחבי שטחי האש בנגב והושמדו כ- 22,610 שתילי קנאביס בפוטנציאל שווי שוק של כרבע מליארד שקלים במועד מכירת הסמים. את השתילים השמידו הכוחות בשריפתם בשטח.