סחר בקוקאין והוצאת נשק מרשות הצבא: כתב אישום נגד קצין בקבע

התביעה הצבאית הגישה כתב אישום נגד קצין בדרגת סרן בשירות קבע בעבירות של סחר בסמים והוצאת נשק מרשות הצבא. כתב האישום נגדו הוגש לאחר חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 03/08/23 14:49 טז באב התשפג

סחר בקוקאין והוצאת נשק מרשות הצבא: כתב אישום נגד קצין בקבע
צילום: shutterstock

קוקאין בשווי עשרות אלפי שקלים: התביעה הצבאית הגישה אתמול (ד'), כתב אישום נגד קצין בדרגת סרן בשירות קבע בעבירות של סחר בסמים והוצאת נשק מרשות הצבא. כתב האישום נגדו הוגש לאחר חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת.



על פי כתב האישום, הקצין מכר סם מסוג קוקאין בשלוש הזדמנויות לסוכנים של המשטרה הצבאית, במשך תקופה של כחודשיים וחצי. תמורת הסמים, קיבל הקצין כ-100,000 שקלים. כמו כן, בביתו של הקצין אותרו שבעה רימוני מטול צבאיים. עם הגשת כתב האישום, ביקשה התביעה הצבאית כי בית הדין הצבאי יורה על מעצרו של הקצין עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו. בשלב זה, נקצב המעצר עד ליום 8 באוגוסט 2023.

חממת סמים הוקמה בשטח אש צבאי - כך החשוד נעצר

נזכיר כי במסגרת פעילות יחידת המסתערבים של משמר הגבול בדרום הארץ ביום שלישי האחרון, נערכו הלוחמים בשטחי האש באזור צאלים. בפעילות ארבו המסתערבים בסמוך לחממת סמים שהוקמה בתוך שטחי האש של הצבא. עת שהלוחמים פרוסים בשטח הבחינו בחשוד שהגיע לחממה כשהוא רכוב על אופנוע שטח ללא לוחית זיהוי.

צפו בתיעוד המרדף המשטרתי והמעצר:

לאחר שהחשוד לא נענה לקריאות הלוחמים לעצור, החל מרדף רכוב של הכוחות על גבי כלי שטח בעקבותיו ובסיומו נעצר החשוד. החשוד, בן 18 תושב מחנה הפליטים "אל-עזה", נעצר והועבר להמשך חקירה במשטרה.