טרגדיה בנופים "תמיד נתן דוגמה אישית": ראובן לנדאו מנופים הובא למנוחות לאחר שנהרג בקנדה

ראובן לנדאו מהיישוב נופים נהרג בתאונת דרכים קשה בקנדה במהלך טיול לפני הגיוס, חברו פצוע קשה ומטופל בבית חולים בחו"ל | תושב היישוב ספד לראובן: "הוא היה אח למופת וילד למופת. ילד מדהים, מהגדולים בין האחים במשפחה מרובת ילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/08/23 23:12 כ באב התשפג

"תמיד נתן דוגמה אישית": ראובן לנדאו מנופים הובא למנוחות לאחר שנהרג בקנדה
טורנטו קנדה, צילום: Hadas Parush/Flash90

ראובן לנדאו בן ה-18 הובא היום (ב') למנוחות בבית העלמין יקיר לאחר שנהרג בתאונת דרכים קשה בקנדה. משפחה וחברים ליוו אותו בדרכו האחרונה. לנדאו למד בבית הספר רמות ים שבכפר הנוער מבואות ים - וטייל בקנדה לפני הגיוס. חברו שנסע איתו על הטרקטורון בזמן התאונה מאושפז במצב קשה בבית חולים בחו"ל.

"המועצה האזורית עמק חפר אבלה וכואבת את מותו של ראובן לנדאו", מסרו במועצה המקומית. מבית הספר נמסר: "אנו שולחים את תנחומינו העמוקים למשפחתו של ראובן ומחזיקים אצבעות להחלמתו של הפצוע. צוות בית הספר וכפר הנוער - מחנכות, מדריכות, יועצות, עו"סיות ופסיכולוגיות - עומד לרשות התלמידות והתלמידים, למענה ולתמיכה ברגעים הקשים והעצובים הללו".

בכתבה ב-N12 צוטט תושב היישוב בהספד על לנדאו: "הוא היה אח למופת וילד למופת. ילד מדהים, מהגדולים בין האחים במשפחה מרובת ילדים. תמיד נתן דוגמה אישית לאחים הקטנים ודחף אותם להצליח. טיפח את הבית ואת סביבת הבית ועזר להורים".

"אני זוכר שהייתי יוצא עם הכלב בשעות הבוקר המוקדמות, וכבר אז הייתי רואה אותו מתכונן ומתאמן לצבא בריצות וכו׳, הוא רצה לעשות שירות משמעותי, וכך גם הטיול שלו, היה טיול משמעותי מלא בהתנדבויות. מדובר בתאונה טראגית מאד", הוסיף.