מגיש ערוץ 14 זועם: "הגיע הזמן להתחיל לתבוע דיבה"

שי גולדן, מגיש תוכנית הבוקר בערוץ 14, מאיים לתבוע את רזי ברקאי שטען כי הוא השווה בעבר בין המפגינים נגד הרפורמה לרוצח יגאל עמיר: "לי יצא הסילוף השקרי והמגמתי והמסית הזה מכל החורים כולם. נמאס"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 03/08/23 12:49 טז באב התשפג

מגיש ערוץ 14 זועם: "הגיע הזמן להתחיל לתבוע דיבה"
שי גולדן, צילום: סטודיו תומאס תומר שלום

לפני מספר ימים ערוץ 14 עמד בלב סערה וספג ביקורת ציבורית נוקבת לאחר שפאנליסט תכנית "הפטריוטים", ארי שמאי, קרא בשידור חי לשחרורו של יגאל עמיר, רוצח יצחק רבין. בערוץ מיהרו להתנער מהאמירה, הסירו את הקטע המדובר, והודיעו לשמאי כי הוא מפוטר. בתוך כך, שדרן הרדיו הוותיק, רזי ברקאי טען הבוקר כי מגיש ערוץ 14, שי גולדן אמר בעבר כי "יגאל עמיר רצח את הדמוקרטיה והמפגינים בקפלן רצחו גם הם את הדמוקרטיה".

בעקבות טענתו, גולדן פרסם פוסט חריף בו איים לתבוע את ברקאי. "אז עכשיו רזי ברקאי אמר בגל"צ: 'שי גולדן אמר שיגאל עמיר רצח את הדמוקרטיה והמפגינים בקפלן רצחו גם הם את הדמוקרטיה'. כמובן שמעולם לא אמרתי את המשפט הזה, וגם לא דומה לו. כמובן שערוץ 12, 13 וגל"צ לא טרחו לצפות בקטע המלא שלי על ארי שמאי והסתמכו על רבע משפט שמישהו גזר בטוויטר. כנראה שהגיע הזמן להתחיל לתבוע דיבה את האנשים האלה. כי לי יצא הסילוף השקרי והמגמתי והמסית הזה מכל החורים כולם. נמאס. נמאס. נמאס כבר".

רזי ברקאי |

"הגיע הזמן להתחיל לתבוע דיבה את האנשים האלה". רזי ברקאי | צילום: Tomer Neuberg/Flash90

צופה התפרץ לשידור ערוץ 14 עם תמונת רבין - כך הגיב המגיש

נזכיר כי יום לאחר שידור התכנית בו קרא ארי שמאי לשחרר את יגאל עמיר, התפרץ אחד מהצופים לשידור של "הפטריוטים" ובידו פוסטר עם תמונתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל. "אני רוצה להגיד שזו פשוט הייתה בושה", קרא הצופה, "הרוצח הנתעב הזה צריך להיכנס לכל החיים שלו לכלא. זה נכון לכל ראש ממשלה שיבוא ויקרא. אני אומר לכם שאתם צריכים להתבייש". מגיש התכנית ינון מגל הגיב: "אנחנו מכבדים אותך ואת הדברים".

צילום: מתוך הפטריוטים ערוץ עכשיו 14