ערוץ 14 במכתב חריף לשטראוס: "אפליה בררנית והתנהלות לא חוקית"

הנהלת ערוץ 14 פנתה באמצעות משרד עורכי הדין דנינו-שי-משה להנהלת חברת שטראוס במכתב חריף ובו דרשה להפסקת החרם על הערוץ: "החלטה פוליטית שנעשתה באופן לא חוקי"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/08/23 17:15 טו באב התשפג

ערוץ 14 במכתב חריף לשטראוס: "אפליה בררנית והתנהלות לא חוקית"
צילום: תומר שלום

חברת שטראוס החליטה אתמול (ג') להחרים את ערוץ 14 ולהפסיק את פרסומיה בערוץ ואליה הצטרפו חברות נוספות כמו "דלק מוטורס" ו- "אבן קיסר". בתוך כך, הנהלת ערוץ עכשיו 14 פנתה היום באמצעות משרד עורכי הדין, דנינו שי משה להנהלת שטראוס במכתב חריף ובו דרישה להפסקת החרם על הערוץ.

"החלטה פוליטית שנעשתה באופן לא חוקי"

במכתב נכתב כי "שטראוס הינה חברה בבעלות הציבור (חברה ציבורית) ולמנהלי החברה והדירקטורים אסור ליישם את עמדתם הפוליטית האישית תוך שימוש במשאבי החברה, ובמקרה דנן – אף לרעת החברה".

צילום: ערוץ 14

עוד הבהירו כי "הערוץ מוכיח מעבר לכל ספק במכתבו, כי ההחלטה שנעשתה הינה החלטה פוליטית של ראשי שטראוס ולא החלטה לטובת שטראוס ונעשתה באופן לא חוקי לאור העובדה שחברת שטראוס מחזיקה במניות של ערוץ רשת 13 - בהקשר זה חשוב להזכיר, כי שטראוס היא מונופול ולפיכך, השימוש הציני ב'אמנת האתיקה הערכית' למתקפה פוליטית על ערוץ 14, הוא בלתי חוקי".

צילום: ערוץ 14

"שתיקתה של שטראוס במקרים דומים בכלי תקשורת אחרים מוכיחים כי אין שום ספק ששטראוס פועלת משיקולים פוליטיים אישיים ולא מתוך שיקולים של טובת החברה. מרשתי תמתין 7 ימים להתייחסותכם בטרם תשקול את צעדיה בהמשך לאמור. מכתבי זה אינו ממצה את כל טענות מרשתי והיא שומרת לעצמה את הזכות להוסיף עליהן במקום ובזמן המתאים".