מכה לכיס של ערוץ 14: כך הגיב ינון מגל

בחברת הוחלט בחברת שטראוס להפסיק את פרסומיהם בערוץ 14 באופן מיידי, זאת בשל התבטאויות שונות ששודרו בו | ינון מגל האשים לא נשאר חייב - והפנה אצבע מאשימה לערוץ טלוויזיה אחר

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/23 22:52 יג באב התשפג

מכה לכיס של ערוץ 14: כך הגיב ינון מגל
ינון מגל, הפטריוטים, צילום: תומר שלום

בתקופה האחרונה ערוץ 14 עומד בליבן של לא מעט סערות, כשהאחרונה בהן התחוללה עקב דבריו של פאנליסט תכנית "הפטריוטים" ארי שמאי, אשר קרא לשחרור יגאל עמיר מהכלא. דבריו אלא עוררו ביקורת ציבורית רבה והובילו לפיטוריו מהערוץ. בתוך כך, חברת שטראוס בחרה שלא להסתפק בביקורת וגינוי בלבד, והחליטה להפסיק באופן מיידי את פרסומיה בערוץ. מגל הגיב: "שטראוס: מרצ"

בהודעה ששלחה להנהלת ערוץ 14, נכתב כי: "בהמשך להתבטאויות פוגעניות שונות, חוזרות ונשנות, בעת האחרונה בתוכניות המשודרות בערוץ, אנו מודיעים בזאת כי אנו מקפיאים את הפרסום בערוץ באופן מיידי".

המכתב של שטראוס לערוץ 14

המכתב של שטראוס לערוץ 14 צילום: שטראוס

עוד נכתב מטעם חברת שטראוס: "כחברת מזון ישראלית, מקומית, גאה ואחראית, הפועלת מול מגוון רחב של קהלים בחברה, אנו לוקחים על עצמנו אחריות בבניית אמון הצרכנים כלפינו", לטענתם: "רק ככל שנשתכנע שהערוץ עומד בדרישות האמנה ובערכים לאורם אנו פועלים ולאורך זמן, נשקול את המשך הפרסום".

"שטראוס שותפה בערוץ התבהלה הקורס 13"

מגיש התכנית "הפטריוטים", ינון מגל, הגיב: "מעניין, שטראוס שותפה בערוץ התבהלה הקורס 13 יכול אולי להסביר למה עופרה שטראוס יצאה למלחמה נגד ערוץ 14". בציוץ אחר האשים: "האנשים של שטראוס: מרצ".