"חשש ממשי לפגיעה": תוגברה האבטחה על שרי הממשלה

יחידת "מגן", האחראית על אבטחת השרים החליטה להגדיל את המערך בעקבות התגברות האיומים אחרי אישור חוק ביטול עילת הסבירות | האיום על שר המשפטים לוין מוגדר ברמה הגבוהה ביותר

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 26/07/23 09:44 ח באב התשפג

"חשש ממשי לפגיעה": תוגברה האבטחה על שרי הממשלה
השר יריב לוין | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יחידת "מגן", האחראית על אבטחת השרים במשרד ראש הממשלה החליטה לתגבר את האבטחה על שרי הממשלה, זאת בשל חשש גבוה לביטחונם אחרי אישור חוק ביטול עילת הסבירות ביום שני האחרון, כך על פי פרסום של כתב חדשות 12, ירון אברהם.

על פי הפרסום, הוחלט על הוספת מאבטחים, הרחבת המערך האבטחתי לאירועים שונים שבהם לא הייתה אבטחה משמעותית וכדומה. לפי אחד הגורמים הבקיאים בפרטי אבטחת השרים, בעקבות חשש ממשי לפגיעה, השב"כ הידק עוד יותר את האבטחה סביב שר המשפטים, יריב לוין שבימים אלה הוא מאובטח ברמה הגבוהה ביותר על ידי מאבטחים צמודים וסיורים מקדימים במקומות בהם הוא מבקר.

בן גביר עם נתניהו |

בן גביר עם נתניהו | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מי בעד לינץ?": הוגשה תלונה בעקבות איום לרצח נתניהו

נזכיר כי בשבוע שעבר, מפלגת הליכוד הגישה תלונה הוגשה במשטרה ובשב"כ בעקבות איום מפורש לחייו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו על ידי גולש בפייסבוק. "חייבים לעצור את ההסתה המסוכנת לרצח ולפעול נגדה בכל האמצעים", כתב נתניהו עם הגשת התלונה.

נתניהו,

נתניהו, צילום: Marc Israel Sellem/POOL

"אין מחילה למלאך החבלה. ביבי לכלא על הרס הדמוקרטיה הישראלית היפה. מי בעד לינץ' במוכר הרהיטים מקיסריה", כתב הגולש. כשנשאל בתגובות האם הוא קורא לרצח ראש הממשלה, הוא השיב תשובה חיובית.