העיתון עקץ את המתחרים בהודעה על השער: "העיתונות שלנו איננה למכירה"

לאחר שעל שערי העיתונים התנוססה פרסומת של אנשי מחאת ההייטקיסטים שכללה עמוד שחור, בעיתון הכלכלי "גלובס" פרסמו שער רגיל והוסיפו עקיצה למתחרים: "לא מכרנו עד היום, לא נמכור גם עכשיו"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 25/07/23 20:28 ז באב התשפג

העיתון עקץ את המתחרים בהודעה על השער: "העיתונות שלנו איננה למכירה"
שערי העיתונים, הבוקר, צילום: Chaim Goldbeg/Flash90

לאחר שהקואליציה העבירה אתמול (ב') את חוק צמצום עילת הסבירות, התגברו המחאות מצד מתנגדי הרפורמה שכללו שביתות, הפגנות ועימותים עם המשטרה. אחת המחאות שהגיעה מארגון מחאת ההייטקיסטים עלה הבוקר על שערי כמה מהעיתונים הגדולים בישראל וכלל את עמוד השער כשהוא צבוע שחור ועליו רק תאריך. 

גלובס עקץ את המתחרים: "השער לא למכירה"

הערב פרסם העיתון הכלכלי "גלובס" את הגיליון היומי כשבעמוד השער הוקדשה רובריקה לעקיצה לעיתונים שבחרו לפרסם את המודעה. "השער שלנו לא למכירה" נכתב בעמוד השער, "את השער של גלובס לא מכרנו עד היום ולא נמכור גם עכשיו. לא לפוליטיקאים, לא לתנועות מחאה ולא לגורמים מסחריים. לא לימין, לא לשמאל ולא למרכז". בסיום המודעה נכתב: "העיתונות שלנו איננה עומדת למכירה".

לא פרסם על השער, גלובס

לא פרסם על השער, גלובס צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ישראל היום, ידיעות אחרונות והארץ פרסמו

בין אם מדובר בצעד עקרוני ובין אם זהו צעד שיווקי, העיתון בלט בעובדה שבחר לא לפרסם את העמוד השחור. בין עיתוני הבוקר שפרסמו את הפרסומת של מחאת ההייטקיסטית נמצאו: ידיעות אחרונות, הארץ, ישראל היום והעיתון הכלכלי כלכליסט השייך לקבוצת ידיעות אחרונות.