הסרטון שכבש את הרשת: כשתומכי ומתנגדי הרפורמה נפגשו ברכבת

במהלך ערב ההפגנות, רגע יפה אחד קלט את תומכי ומתנגדי הרפורמה יחד בתחנת הרכבת בירושלים. העיתונאי פרסם את הסרטון שכבש מהר מאוד את הרשת. חנוך דאום: "יש בנו, האזרחים הפשוטים גם את הצד הזה שדווקא כן רוצה להיות ביחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/23 10:27 ו באב התשפג

הסרטון שכבש את הרשת: כשתומכי ומתנגדי הרפורמה נפגשו ברכבת
מתוך הסרטון, רגע שריגש רבים, צילום: חיים ריבלין

המחאות סביב הרפורמה המשפטית הגיעו אתמול (א') לשיא כאשר מפגינים משני הצדדים בחרו לצאת החוצה לרחובות. בתל אביב היו אלא מפגיני הימין שתומכים ברפורמה שהגיעו לעצרת הימין הגדולה. מנגד, התקבצו בירושלים המפגינים מתנגדי הרפורמה להפגנת ענק מול הכנסת. אך רגע אחד בין לבין כבש את הרשת.

העיתונאי חיים ריבלין, שיתף סרטון מתחנת הרכבת בירושלים, שם לרגע אחד התקבצו תומכי הרפורמה והמתנגדים כאשר התומכים עלו בתחנה והמתנגדים ירדו. בסרטון נראים חלק מהמפגינים כאשר הם מושיטים ידיים למפגינים מהצד השני, מה שיצר רגע מעורר תקווה עבור רבים. 

"גם בעת הזו יש בנו גם את הצד הזה שדווקא כן רוצה להיות ביחד"

חנוך דאום הגיב לסרטון וכתב: "האפשרות שהצדדים יפחדו להתפשר מרחפת עדיין מעלינו, וברגע הזה אני מבקש מהמנהיגים שלנו להביט בסרטון הקצר הזה שצילם חיים ריבלין הערב בתחנת נבון, יורדים מתנגדי הרפורמה, עולים תומכיה, אבל תראו מה קורה באמצע: יד מצד אחד מושטת לצד השני ואחריה עוד ועוד ידיים נשלחות ללחיצה חמה, והכל באופן ספונטאני ומתוק כל כך" הוא כותב.

הפגנת הימין, אלפים בתל אביב

הפגנת הימין, אלפים הגיעו לתל אביב צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"כי גם בעת הזו יש בנו, האזרחים הפשוטים גם את הצד הזה שדווקא כן רוצה להיות ביחד ועייף ממריבות ומבין שיש מקום לאהבה" סיים דאום. גם חבר הכנסת דני דנון הגיב בצורה דומה וכתב: "מרגש: תחנת נבון בירושלים לפני זמן קצר. תומכי רפורמה עולים, מתנגדי רפורמה יורדים. בדרך לוחצים ידיים. כולנו אחים. לילה טוב!