אחרי שאישר: בית הדפוס סירב להדפיס פלייר לתומכי הרפורמה

צעירי הציונות הדתית ביקשו להדפיס פליירים בבית דפוס מוכר, שלאחר שנודע לו כי מדובר במוצרים המביעים תמיכה ברפורמה הודיע על ביטול ההזמנה | "אל מול הניסיונות להשתיק אנחנו נמשיך להגיד את האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/23 16:15 כט בתמוז התשפג

אחרי שאישר: בית הדפוס סירב להדפיס פלייר לתומכי הרפורמה
הפגנת הימין., צילום: Erik Marmor/Flash90

בית דפוס סרב להדפיס פלייר לצעירי הציונות הדתית: לקראת סיום חקיקת צמצום עילת הסבירות והפגנת הימין שתתקיים בשבוע הבא, פנו צעירי הציונות הדתית לבית דפוס במרכז הארץ על מנת להדפיב פליירים, אולם אחרי שבית הדפוס אישר את ההזמנה - החליט לבטל אותה. נועם ניסן, יו"ר צעירי הציונות הדתית: לא יסתמו לנו את הפה, אנחנו נמשיך להגיד את האמת הפשוטה, שלטון בג"ץ זה לא סביר".

לקראת העברת החוק של צמצום עילת הסבירות והפגנת התמיכה בה, פנו צעירי הציונות הדתית לבית דפוס גדול ומוכר במרכז הארץ בבקשה להדפיס מודעות ומדבקות לטובת הסברת החוק והתמיכה בו.
בית הדפוס אישר את העבודה אך שעות לאחר מכן ולקראת סוף יום העבודה, הודיעו בבית הדפוס כי לא יבצעו את ההזמנה. 

המדבקות שרצו להדפיס

המדבקות שרצו להדפיס צילום: צעירי הציונות הדתית

יו"ר צעירי הציונות הדתית: "אנחנו נמשיך להגיד את האמת"

בתכתובת בין השניים עולה כי בגלל תוכן המודעה בה נכתב "שלטון בג"ץ-זה לא סביר!" בית הדפוס לא מוכן לבצע את העבודה. מטעם צעירי הציבור הדתי, נטען כי אירע קרה דומה בו בית דפוס דתי סירב להדפיס חומרים עבור האגודה למען הלהט"ב וכתוצאה מכך הוא נקנס ב- 50 אלף ש"ח.

נועם ניסן, יו"ר צעירי הציונות הדתית: "אל מול כל הניסיונות להשתיק אותנו אנחנו נמשיך להגיד את האמת הפשוטה: שלטון בג"ץ- זה לא סביר!", לדבריו: "המצב לפיו גוף לא נבחר אוחז בסמכויות בלתי מוגבלות הוא מצב אבסורדי, לא דמוקרטי, ולא סביר בעליל, ואנחנו נמשיך בנחישות עד שנתקן אותו. אף אחד לא יסתום לנו את הפה".

צפו בהתכתבות המלאה:

התכתובת בין בית הדפוס לארגון

התכתובת בין בית הדפוס לארגון צילום: צעירי הציונות הדתית

התכתובת בין בית הדפוס לארגון

התכתובת בין בית הדפוס לארגון צילום: צעירי הציונות הדתית

התכתובת בין בית הדפוס לצעירי הציונות הדתית

התכתובת בין בית הדפוס לצעירי הציונות הדתית צילום: ארגון צעירי הציונות הדתית