נטל סכין ויצא לדקור יהודי: הסתיימה חקירת המחבל מבני ברק

חוקרי תחנת בני ברק -רמת גן והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן פתחו בחקירה נגד המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בבני ברק לפני כשבועיים | עם סיומה של החקירה, הוגשה בעניינו של החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 16:58 כח בתמוז התשפג

נטל סכין ויצא לדקור יהודי: הסתיימה חקירת המחבל מבני ברק
צילום: דוברות המשטרה

נטל סכין ויצא לדקור יהודי: במקביל למבצע "בית וגן" בג'נין, נער פלשתיני כבן 16 דקר לפני כשבועיים גבר כבן 28 באמצעות סכין בשכונת קריית הרצוג בבני ברק. צוות אופנוענים של מרחב דן לכד את המחבל לאחר מרדף קצר. בתשאול הראשוני, הודה כי הגיע לבצע פיגוע בעקבות האירועים בג'נין והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא. בסריקות שערכו הכוחות בזירה אותרה ונתפסה הסכין שבאמצעותה דקר את הקורבן.

"נטל סכין ויצא לדקור יהודי"

חוקרי תחנת בני ברק -רמת גן והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן פתחו בחקירה במסגרתה החשוד מסר כי לאור האירועים שהתרחשו בג'נין אליהם נחשף ברשתות החברתיות החליט לבצע את הפיגוע. בחקירה עלה כי החשוד נטל סכין מהמתחם שבו הוא ואחיו עבדו ויצא לדקור יהודי. עם סיומה של החקירה, הוגשה בעניינו של החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הבקעה, ארכיון

 ארכיון צילום: Michael Giladi/Flash90

במסיבת עיתונאים שנערכה בעקבות הפיגוע, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי הודיע כי מדובר בפיגוע וכי יש כוננות גבוהה בכל רחבי הארץ לפיגועים בעקבות המבצע בג'נין בנוסף להיערכות המחאות נגד הרפורמה המשפטית ברחבי הארץ.

המחבל שביצע את הפיגוע בצומת תקוע: אסיר משוחרר מחברון

נזכיר כי  לוחמי דובדבן וחטיבת עציון עצרו אתמול בהכוונת שב"כ ואמ"ן את המחבל, עמאר אלנג'אר, שביצע פיגוע הירי בצומת תקוע מוקדם יותר באותו יום. המחבל נתפס לאחר שהסתתר בתוך מסגד בעיר בית לחם. אלנג'אר, בן 26 מהעיר חברון ופעיל חמאס בעיר. על פי דיווחים פלשתינים ישב בעבר בכלא הישראלי בגין עבירות טרור.