עמית סגל מתפוצץ על העיתונאית: "נזכרה שזה בעייתי"

העיתונאית טלי בן עובדיה עקצה את הפרשן בעניין דברים שאמר על סירוב פקודה בחיל האוויר: "הגל"צניק בכל זאת רכש מומחיות צבאית ברחוב יהודה הימית" | עמית סגל לא נותר חייב והגיב בעקיצה משלו

חדשות כיפה ברנז'ה 16/07/23 11:53 כז בתמוז התשפג

עמית סגל מתפוצץ על העיתונאית: "נזכרה שזה בעייתי"
טלי בן עובדיה | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשן הפוליטי של "חברת החדשות", עמית סגל, פרסם אמש (ש') טור דעה מצולם בו עסק באיומי הסרבנות של טייסים נגד הרפורמה המשפטית: "צה"ל צריך להודיע לכל מי שלא מגיע לשירות מילואים בגלל חקיקה, שהוא משוחרר משירות מילואים מעתב ואילך", אמר סגל. העיתונאית טלי בן עובדיה שיתפה את דבריו בחשבון הטוויטר שלה, ועקצה: "הגל"צניק בכל זאת רכש מומחיות צבאית ברחוב יהודה הימית". סגל לא שתק.

"חשבת ששירתתי בעורב גולני?"

"במרוצת שנותיה כעורכת", ציין סגל בחשבון הטוויטר שלו, "עבדו תחתיה לפחות 20 פרשנים צבאים, ביטחוניים ומדיניים בוגרי גל"צ ובמחנה. רק הערב נזכרה שבעצם זה בעייתי". עוד הוא הוסיף: "נ.ב. טלי היקרה, כשלפני שבועיים שלחת אליי שליח מלא חנופה כדי שאצטרף לעוד מיזם תקשורת בהנהגתך ('הפעם נקפיד על איזון'), חשבת ששירתתי בעורב גולני?".

בו עובדיה הכחישה את עניין השליח: "עמית יקירי לא שלחתי שום שליח ואם היה אחד כזה אני בעדו. איפה חותמים?". 

סגל אמר בסיום טורו המצולם: "ממשלת ישראל – כל ממשלה – אינה יכולה להתכופף בפני מאות טייסים, כי המשמעות היא שאין יותר צבא; רק מיליציות. טכנאי טיסה ישביתו את החיל בגלל הפסקת הרפורמה, גולני יכריזו על מרד אם לא יכבשו את ג'נין, הדרוזים ינטשו את הקו אם הטורבינות לא יפסיקו להסתובב. זה מחיר נורא לשלם, אבל מחיר הכניעה יקר ממנו. את המערכה הזו, אסור שחיל האוויר יכריע".