פרה אדומה כשרה הובאה לישראל - זה האתר התנ"כי שקיבל אותה

פרה אדומה כשרה הגיעה לישראל בידי אנשי אתר "שילה הקדומה", היא הובאה לאחרונה לישראל באופן מיוחד על ידי אנשי האתר. בחודש הקרוב יחנך במקום מרכז מורשת שיעסוק בחקר הפרה האדומה: "אירוע מרגש ויוצא דופן עבור כל העם היהודי"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 13/07/23 20:06 כד בתמוז התשפג

פרה אדומה כשרה הובאה לישראל - זה האתר התנ"כי שקיבל אותה
הפרה האדומה שהובאה לישראל, צילום: מועצת בנימין

פרה אדומה כשרה הובאה לאחרונה לישראל על ידי אנשי אתר "שילה הקדומה" שבבנימין, הפרה נשמרה בגידול מיוחד המקפיד על שמירת הטהרה שלה והובאה לאחרונה לישראל באופן מיוחד על ידי אנשי האתר ושותפים נוספים.

הפרה בת השנה ושמונה חודשים, אדומה במלואה ולא עלה עליה עול, כפי שמחייבת ההלכה. במסגרת "כנס המקדש" של המחלקה לתרבות תורנית במועצה, הגיעה הפרה לראשונה לאתר בו יהיה משכנה עם שתי חברותיה ומאות משתתפים התרגשו לראותה. היא נשמרה בתוך מתחם מגודר כדי שלא יהיה ניתן להגיע אליה.

בחודש הקרוב יחנך במקום מרכז מורשת

שתי פרות אדומות כשרות לחלוטין ישתכנו באתר המורשת "שילה הקדומה" של המועצה האזורית בנימין כאשר בחודש הקרוב יחנך במקום מרכז מורשת שיעסוק בחקר הפרה האדומה וקידום המורשת. מרכז הפרות האדומות צפוי למשוך אליו מבקרים ותיירים רבים לא רק מישראל אלה מהעולם כולו. במועצה מדברים על צפי של מיליון מבקרים בשנה, ורואים בכך בשורה גם לכלכלה המקומית.

הפרה האדומה, "תביא מיליון מבקרים"

הפרה האדומה, "תביא מיליון מבקרים" צילום: מועצת בנימין

"יגביר את קצב המבקרים השנתי למיליון בני אדם"

מנכ"ל "שילה הקדומה" קובי מאמו: "זה אירוע מרגש ויוצא דופן עבור כל העם היהודי. המרכז החדש שנחנוך כאן ובו ישהו הפרות יספק למבקרים חוויה סוחפת לתוך העולם היהודי הקדום. אנו כבר עומדים בקשר עם חוקרים ועם אנשי קשר בעולם שמחכים להגיע עם קבוצות גדולות. חזרנו לאתר משכן שילה ואנחנו מחזירים את העבר היהודי אל העתיד של העם".

שילה הקדומה

שילה הקדומה צילום: שילה הקדומה

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ הוסיף: "אתר שילה הקדומה הולך ומתפתח ומיזם הפרות האדומות יגביר את קצב המבקרים השנתי למיליון בני אדם מהארץ ומהעולם. זו בשורה יהודית, מדעית ומחקרית לכל באי עולם ואנחנו זוכים להיות שותפים בזכות ההיסטורית הזו".