פיצוץ בהנהגת המחאה: "מנתק קשר עם כל פעילות או הפגנה של כח קפלן"

ישי הדס שמתחזק עמוד טוויטר בשם "crime minister", אחד ממובילי המאבק נגד הרפורמה המשפטית, הודיע כי הוא מנתק את קשריו עם הארגונים הרשמיים של המחאה: "לא מוכן ולא מסוגל לעשות יותר שקר בנפשי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/23 10:25 כד בתמוז התשפג

פיצוץ בהנהגת המחאה: "מנתק קשר עם כל פעילות או הפגנה של כח קפלן"
הפגנה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ישי הדס, האיש שעומד מאחורי עמוד הטוויטר "crime minister" ועמותת השמאל "חוזה חדש", אחד מהארגונים המובילים במחאה נגד נתניהו ומהחקיקה המשפטית, שיתף היום ציוץ בו הודיע כי הוא פורש מההפגנות והפעילות של מטה המאבק ברפורמה המשפטית ו- "כוח קפלן", שמובילים את המחאה. 

"לא מסוגל לעשות יותר שקר בנפשי ולגבות מהלכים שאינני יכול לעמוד מאחוריהם"

"מרגע זה אין לי יותר כל קשר עם כל פעילות או 'הפגנה' של 'כוח קפלן', קפלן בכלל, או כל הפגנה או פעילות אחרת של מי מה'ארגונים' המרכיבים את 'מטה המאבק'", הודיע בציוץ ששיתף בחשבון הטוויטר שלו. "עצמאי. כמו תמיד. בדרכי. ננסה להציע אלטרנטיבות ראויות כמיטב יכולתנו המאוד מוגבלת" 

הדס הסביר: 'גוש אחד יחד ננצח' - אינה סיסמה. היא תכנית ופילוסופיית עבודה שאינני מצליח להביא לידי ביטוי ומיצוי", עוד כתב: "אלוהים עדי, ניסיתי. לא מוכן ולא מסוגל לעשות יותר שקר בנפשי ולגבות מהלכים שאינני יכול לעמוד מאחוריהם", הסביר. יחד עם זאת כתב שימשיך במאבק, רק קצת אחרת. 

המחאה בתל אביב

המחאה בתל אביב צילום: Erik Marmor/Flash90

בתיאור עמוד הטוויטר של הדס, כתב מהן המטרות שלו, ובמה הוא בעצם נלחם:  "נלחמים בשחיתות, מגנים על הדמוקרטיה! נלחמים במשיחיים, בגזענים, בלאומנים בפשיסטים ובכל מה שביניהם".