קריאות חדשות בהפגנה מול בית היועמ"ש: "למה יריתם לנו 3 יריות בגב?"

המפגינים נגד היועמ"ש תלו שלט 'CRIME MINISTER', הקימו במה מיוחדת עם רמקולים שהפריעו את מנוחת השכנים. לצד הקריאות הקבועות נתקל תושב השכונה מאיר פרייליכמן בהקטנות כדוגמת - "הייל שרה" בליווי הצדעה במועל יד וכן "למה יריתם לנו 3 יריות בגב"

חדשות כיפה גלעד כהן 15/09/18 22:49 ו בתשרי התשעט

קריאות חדשות בהפגנה מול בית היועמ"ש: "למה יריתם לנו 3 יריות בגב?"
ההפגנה הערב בפתח תקווה, צילום: ללא קרדיט

"ההפגנות ב'כיכר גורן' בפ"ת עלו הערב מדרגה כשהמפגינים קראו "הייל שרה" במועל יד וגם זעקו "למה יריתם לנו 3 יריות בגב?".

כבר למעלה משנה שמתקיימת מידי מוצאי שבת הפגנה בפתח תקווה באזור מגוריו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בעניין חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטענה כי הוא אינו מטפל בנושא באופן המתבקש. מאיר פרייליכמן, תושב פתח תקווה עבר הערב (ש') באזור ההפגנה והזדעזע מהקריאות ומהשלטים שנתלו.

פרייליכמן אמר ל'כיפה' כי "במוצאי שבת עברתי בדרכי חזרה מהגינה דרך ״כיכר גורן״. השבוע הם הגדילו לעשות, הביאו הגברה שמריעה את מנוחת השכנים ותלו שלט ענק שבו כתוב "CRIME MINISTER". עברתי שם וכהרגלי אמרתי להם שאין להם שום סיכוי לנצח בקלפי גם עוד 100 שנה, ושהם יכולים להמשיך להפגין כאן עוד הרבה שבועות. כנראה שהאמת שהצבתי להם מול הפנים לא נעמה לחלקם, שהחלו בקריאות ובצעקות, כדוגמת: ״הייל שרה״ בתוספת הצדעה במועל יד. ״מה עם שלוש היריות בגב״?ועוד פנינים שונים. כך מתאר פרייליכמן.

אלדד יניב, בין המארגנים של ההפגנה נגד היועמ"ש מנדלבליט התייחס הערב בחשבון הטוויטר שלו גם לדיוויד קיז, דוברו של ראש הממשלה אשר לפי מספר תלונות הטריד מינית נשים וכתב: "זה שהוא טובע בשחיתות זה מזמן לא מעניין אתכם. אבל כשהפה שלו תוקף נשים. 14! והוא יודע לפני שממנה אותו. כי אחרת היה זורק את דרמר מכל המדרגות כפי שהיה זורק את שימרון בצוללות. והוא יודע גם אחרי שממנה אותו. טיגנתם פה את ברושי. שראוי לטיגון. ולמושחת מבלפור אתם מעבירים את זה מתחת לרדאר?" כך יניב.