"אחד המיזמים המרגשים": עמיר בניון הלהיב את הקהל במצפה רמון

מנהל המרכז הקהילתי מר נדר נועם בירך את התושבים שהגיעו לצפות בהופעתו של הזמר עמיר בניון והודה למפעל הפיס על שיתוף הפעולה. 220 מופעים יתקיימו בחצי השנה הקרובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/23 12:32 כג בתמוז התשפג

"אחד המיזמים המרגשים": עמיר בניון הלהיב את הקהל במצפה רמון
נדר נועם, מנהל מרכז קהילתי מצפה רמון ועמיר בניון, צילום: אור שממה

הופעתו של עמיר בניון נערכה במסגרת פרויקט "בימות פיס" - אחד מאירועי התרבות הגדולים בישראל ובאחד ממיזמי הדגל של מפעל הפיס והשלטון המקומי. במסגרת המיזם יתקיימו למעלה כ-100 הופעות בכ- 235 רשויות ברחבי הארץ, וזאת במטרה להנגיש מופעי תרבות ומוזיקה לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 שקלים.

עמיר בניון סחף את הקהל

מופע המוסיקה הסוחף של הזמר עמיר בניון התקיים בשבוע שעבר במצפה רמון בהשתתפות מר נדר נועם, מנהל מרכז קהילתי מצפה רמון. "בימות פיס", אחד ממיזמי הדגל בתחום התרבות של מפעל הפיס, מאפשר לתושבי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ  ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים בישראל, במגוון הסגנונות והז'אנרים.

מדובר בפעילות שמתקיימות זו השנה ה-14 ומטרתה להנגיש מופעי תרבות איכותיים לרשויות המקומיות ולהעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הרשויות, בדגש על ערי ותושבי הפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל.

עם יריית הפתיחה יצאו לדרך כ-220 מופעים שיתקיימו בחצי השנה הקרובה, החל מחודש יוני ועד סוף דצמבר 2023, ובהם עתידים לקחת חלק מאות אלפי ישראלים בכל רחבי ישראל. המופעים יהיו פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, או בעלות סמלית של עד 50 שקלים.

עמיר בניון בהופעה

עמיר בניון בהופעה צילום: אור שממה

חגיגה שמתחילה היום ותימשך כחצי שנה

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "'בימות פיס' הוא אחד המיזמים המרגשים, המשמחים והחגיגיים ביותר שמוביל מפעל הפיס בתחום התרבות והאמנות, יחד עם הרשויות המקומיות. במסגרת המיזם, שיוצא לדרך השבוע, מוצעים לכלל תושבי הרשויות המקומיות ברחבי הארץ, מופעי תרבות ומוזיקה במחיר שווה לכל כיס. מהות המיזם היא לאפשר לקהל הרחב להנות ממופעי תרבות של זמרים ויוצרים, מהשורה הראשונה בישראל, וליהנות מחוויה תרבותית, מעשירה ומהנה - ללא עלות או בעלות סמלית בלבד. מצפה לנו חגיגה גדולה של תרבות, עם מיטב האמנים והיוצרים בישראל - חגיגה שמתחילה היום ותימשך כחצי שנה" אמר.

בימות פיס מצטרף לשורה ארוכה של פרויקטים שמפעל הפיס יוזם ומוביל לקידום תרבות ואמנות ברשויות מקומיות ברחבי הארץ, בהן: פרויקט "למעלה" – ציורי קיר ענקיים של אמנים במבנים במרחב הציבורי, פסטיבל "נושמים תרבות" שמתקיים בחוה"מ פסח ובסוכות, מיזם סרט נע שמגיע לערים בכל רחבי הארץ, פרויקט קולנוע מקומי DCP  הנגשת קולנוע בישובים מרוחקים, סדנאות מעשירות בקהילה בתחומי האמנויות ועוד.

 

לפרטים נוספים וכניסה לצפייה בלוח המלא של מופעי יוני: לחצו כאן