תיעוד: תושבים חוסמים כניסות לקיבוצים - בתגובה לחסימות הכבישים

לאחר "יום השיבוש" במהלכו חסמו אלפי מפגינים בארץ כבישים רבים, מתרחבת תופעה נגדית. במספר תיעודים שעלו לרשת, נראים תושבים חוסמים כניסות לקיבוצים. אחד מהם טען: "הלכתי ליום עבודה, הלכו שבע אלף שקל" | צפו

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 12/07/23 11:45 כג בתמוז התשפג

תיעוד: תושבים חוסמים כניסות לקיבוצים - בתגובה לחסימות הכבישים
חסימת הכניסה לקיבוץ כפר גלעדי, צילום: צילום מסך

מדינת ישראל קרועה סביב המשך חקיקת הרפורמה המשפטית כאשר אתמול (ד') הגיעו לשיאם הפגנות מתנגדי הרפורמה המשפטית. במסגרת "יום השיבוש" נערכו הפגנות של עשרות אלפי ישראלים כאשר במהלך ההפגנות נחסמו גם כבישים ברחבי הארץ ובמרכזם נתיבי איילון וכביש 6. אך יש מי שלא מוכנים לקבל את חסימות הכבישים.

תושבים מקריית שמונה חוסמים את הכניסה לכפר גלעדי צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

בתיעודים שהופצו ברשת נראים אזרחים שבתגובה לחסימות הכבישים החליטו לחסום כניסות לקיבוצים. בין היתר, החליטו כמה תושבים מקריית שמונה לחסום את הכניסה לקיבוץ כפר גלעדי. בתיעוד שעלה לרשת נשמע אומר אחד החוסמים כי "אם אתם חושבים שאנחנו פראיירים, יש לכם טעות, מי שיחסום לנו את העיר אנחנו נחסום לו את הנשמה, נגמר הסרט".

חסימות באיילון במסגרת יום השיבוש

חסימות באיילון במסגרת יום השיבוש צילום: Omer Fichman/Flash90

אזרחים חוסמים כניסה לקיבוצים בתגובה לחסימות הכבישים צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

"מה אחותי אשמה שיש רפורמה"

"150 מכוניות מהקיבוצים נכנסו לקריית שמונה" אמר לתושבי הקיבוץ, "אחותי באה מבית חולים עם הילד שלה ולא יכלה להגיע הביתה, מה היא אשמה שיש רפורמה, לך תחסום בצמתים אל תחסמו לנו את הכבישים". חסימת הכניסה לכפר גלעדי אינה היחידה, תושבים זועמים חסמו כבישים בעוד מספר מקומות בארץ בתגובה לחסימות הכבישים.