אביב גפן עוכב: אלפים הפגינו בתל אביב ובירושלים

לאחר יום ארוך של מחאות, הגיעו המפגינים להפגנה מסכמת ברחוב קפלן בתל אביב, הפגנות נערכות גם בירושלים ובמוקדים שונים בארץ. כבישים במספר מוקדים נחסמו למשך שעות. 71 מפגינים נעצרו, מרביתם שוחררו | אביב גפן עוכב בתל אביב ושוחרר

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 11/07/23 21:57 כב בתמוז התשפג

אביב גפן עוכב: אלפים הפגינו בתל אביב ובירושלים
ההפגנה בקפלן, הערב, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

לאחר יום ארוך של הפגנות מתנגדי הרפורמה המשפטית בכל רחבי הארץ שכללה הפגנה המונית בנתב"ג, נערכה ההפגנה המסכמת ברחוב קפלן בתל אביב. במקביל נמשכו מחאות גם בירושלים ובעוד מוקדים ברחבי הארץ. במהלך היום עצרה המשטרה לפחות 71 מפגינים כשרובם שוחררו. אחד העצורים בהפגנה בתל אביב הוא הזמר אביב גפן. בתיעוד מההפגנות, נראה גפן כשהוא מובל בידי שוטרים ונעצר, בהמשך שוחרר גפן.

צפו: אביב גפן נעצר בהפגנה בתל אביב צילום: ללא

במקביל להפגנה בתל אביב נערכו הפגנות בעוד מספר מוקדים לאורך המדינה. בירושלים הפגינו מאות בני אדם וצעדו לעבר הכנסת, הפגנות נערכו גם בצפון ובאילת. במשטרה הודיעו בהמשך על פתיחתם של כל הצירים הבינעירוניים.

כביש 6 נחסם

מפת חסימות הכבישים כוללה גם את כביש 6 במחלף אליקים, בכביש 4 נחסמה צומת רעננה בשני הכיוונים אך בהמשך הכביש נפתח לתנועה, גם כביש 2 נחסם במחלף הסירה. מפגינים ניסו לחסום גם את הירידה לנתיבי איילון דרומית לגשר יהודית ונחסמו בידי המשטרה. 

אביב גפן נעצר בהפגנה

אביב גפן נעצר בהפגנה צילום: ללא