"בשעה טובה": הכתב הסרוג הודיע על תרומה מרגשת

עיתונאי "מקור ראשון" ופעיל הר הבית, ארנון סגל, סיפר לעוקבים שלו ברשתות החברתיות כי הוא אחרי תרומת כליה דרך ארגון "מתנת חיים": "זכיתי אתמול להצטרף לרשימה ההולכת ומתארכת של החבר'ה הטובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/23 10:08 כב בתמוז התשפג

"בשעה טובה":  הכתב הסרוג הודיע על תרומה מרגשת
ארנון סגל, צילום: בידינו

מאז שהוקם ארגון "מתנת חיים" שמקשר בין תורמי כליה לבין חולים, כמות התרומות גוברת מידי שנה. התופעה המרגשת מקבלת תהודה נוספת כאשר בין התורמים ניתן למצוא אישי ציבור, פוליטיקאים ועיתונאים.

בתוך כך, ארנון סגל, עיתונאי ואחיו של הפרשן עמית סגל שיתף היום (ג') את עוקביו בטוויטר כי הוא הצטרף לרשימת התורמים המכובדת, ושיתף תמונה מבית החולים לאחר הניתוח שעבר ותרומת הכליה. "בשעה טובה זכיתי אתמול להצטרף לרשימה ההולכת ומתארכת של החבר'ה הטובים - תורמי הכליה מארגון מתנת חיים", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

עיתונאי, התמודד לציונות הדתית ופעיל הר הבית

ארנון סגל, הוא עיתונאי "מקור ראשון", שהתמודד בעבר בפריימריז של הציונות הדתית אולם הגיע למקום לא ריאלי. בין השאר סגל הוא גם פעיל הר הבית, העוסק והעולה להר הבית מזה שנים רבות. לפני מספר חודשים, עלה להר הבית ונעצר לראשונה בחייו מכיוון שתיעד מוקדם יותר שני עולים להר שהשתחוו ונעצרו.

לאחר כשעה שוחרר ארנון, ועדכן בחשבון הטוויטר שלו: "שוחררתי כעת מעיכוב משטרתי בשעה טובה. עוכבתי מוקדם יותר ביציאה מהר הבית בשל 'חשד לפעולה העלולה להפר את שלום הציבור' ומכשיר הטלפון שלי הוחרם. הסיבה האמיתית לעיכוב: צילמתי עוולות של השוטרים כלפי אזרחים תמימים בהר. שוחררתי בזכות תעודת העיתונאי שלי, אבל מה יעשו אזרחים שאין להם כזו?".