בכנסת: בכירים בהייטק קרעו את חולצותיהם כאות אבל על החקיקה המשפטית

הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות תעלה היום במליאת הכנסת להצבעה | במהלך דיון בוועדת צעירים, בכירים בהייטק קרעו את חולצותיהם והקריאו טקסט אשכבה לענף. חה"כ נעמה לזימי: "היום הוא יום שחור לדמוקרטיה הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/23 14:24 כא בתמוז התשפג

בכנסת: בכירים בהייטק קרעו את חולצותיהם כאות אבל על החקיקה המשפטית
בכירים בענף ההייטק קרעו את חולצותיהם | , צילום: דוברות חה"כ לזימי

במהלך דיון בוועדת הצעירים היום (ב') בו השתתפו בכירים ובכירות בענף ההייטק בישראל, קבוצת פעילי מחאת ההייטקיסטים ביצעה טקס אשכבה לענף ההייטק הישראלי, בתגובה להצבעה על ביטול עילת הסבירות היום במליאת הכנסת. במהלך האירוע הפעילים הקריאו טקסט אשכבה על חשיבות ההייטק למדינה וקרעו את חולצותיהם.

"היום הוא יום שחור לדמוקרטיה הישראלית"

יו"ר ועדת צעירים, ח"כ נעמה לזימי: "מחאת ההייטק מתריעה כבר חצי שנה מפני אסון, שהכלכלה הישראלית כבר סובלת ממנו. גם אובדן השקעות של 70% למשק הישראלי לא מזיז את הממשלה הזאת מההפיכה המשטרית שהיא מקדמת מהרגע שעלתה לשלטון".

"היום הוא יום שחור לדמוקרטיה הישראלית, בו צפויה לעבור בקריאה ראשונה ביטול עילת הסבירות. הקואליציה מקדמת את ההפיכה על טורבו, והאקט של מחאת ההייטקיסטים היום אצלי בוועדה הוא עוד דרישה ליחס, שישמעו אותם, כדי שיוכלו לקבל תגובה שעד היום ענף ההייטק לא זכה לו. היום מאי פעם, לממשלה איכפת רק מעצמה ומהגדלת הכוח שלה ולא מהציבור הרחב".