אחיו של סמוטריץ' מאיים: "תחזרו בכם בפומבי ומהר"

טוביה סמוטריץ' שיתף ציוץ בטוויטר שעורר סערה. בעקבות דיווח שגוי באתר חדשות מרכזי איים סמוטריץ' בתביעה: "תחזרו בכם. אני מתריע בפניכם כי ככל שלא תעשו זאת אמצה את כל זכויותי!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 11:23 יז בתמוז התשפג

אחיו של סמוטריץ' מאיים: "תחזרו בכם בפומבי ומהר"
מחאות, צילום: Yossi Aloni/Flash90

טוביה סמוטריץ', אחיו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ, פרסם היום (ה') פוסט בפייסבוק בו שיתף סרטון של נהג שנוסע דרך המפגינים במהלך ההפגנה בקפל אמש, ולצידו כתב: "אני רואה אדם נורמטיבי שעומד בגאון מול חבורת פורעים ומתעקש על זכות היסוד שלו לחופש תנועה. ד-מו-קרט-יה!".

"תחזרו בכם בפומבי ומהר"

בהמשך לכך, תקף טוביה את אתר החדשות Ynet כל כך שדיווחו ששיתף סרטון על אירוע הדריסה אתמול בקפלן, בעוד הסרטון ששיתף מציג מקרה אחר בו לא נפגעו בני אדם. "היי ⁦ynet,⁩ תחזרו בכם בפומבי ומהר כי הסרטון ששיתפתי אינו סרטון הדריסה. אני מתריע בפניכם כי ככל שלא תעשו זאת אמצה את כל זכויותי!" עוד הסביר: "זה סרטון שהוא ההפוך מדריסה -אזרח שבעיקר לוחץ על הברקס ומפנה לעצמו דרך מבעד למפגינים. כמו שצריך בדיוק". 

כאמור, הציוץ של טוביה סמוטריץ' עורר זעם בקרב חלק מהמגיבים, שהאשימו אותו בכך שהוא מצדיק פעולה שסיכנה חיי אדם ותקפו את סמוטריץ על כך שסימן לייק בציוץ. "אני רואה שר בממשלת ישראל שמעודד פגיעה פיזית, לא חוקית, במפגינים. וזה בכלל לא משנה כמה מרגיזים עשויים להיות המפגינים. אל תדרדרו את המדינה למלחמת אזרחים", כתב הרב אברהם סתיו.