החטופה בעיראק גדלה בגוש עציון; התושבים עודכנו: "מתפללים לשלומה"

תושבי הישוב כפר אלדד בגוש עציון עודכנו כי בת היישוב אליזבת' צורקוב, היא האזרחית הישראלית שנחטפה בעיראק. התושבים עודכנו והמועצה נמצאים בקשר עם משפחתה. ראש המועצה שלמה נאמן: "מהציבור להתפלל לשלומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 21:45 טז בתמוז התשפג

החטופה בעיראק גדלה בגוש עציון; התושבים עודכנו: "מתפללים לשלומה"
אליזבת צורקוב, גדלה בגוש עציון, צילום: Sraya Diamant/Flash90

תושבי היישוב כפר אלדד שבגוש עציון נדהמו הערב (ד') לגלות כי הישראלית שנחטפה בעיראק לפני מספר חודשים היא תושבת היישוב. לאחר שהותר הפרסום דבר חטיפתה של אליזבת' צורקוב על ידי ארגון המקורב לחיזבאללה בעיראק, עודכנו התושבים והתבקשו להתפלל לשלומה.

התושבים עודכנו: "מתפללים ומקווים לבשורות טובות"

"התבשרנו היום על חטיפתה בעירק בידי גורמים עויינים של ליסה, בתה של תושבת היישוב" נכתב בהודעה שקיבלו התושבים, "המשפחה מלווה על ידי גורמים שונים. מתפללים ומקווים לבשורות טובות בקרוב" נכתב.

גם במועצה אזורית גוש עציון הגיבו לפרסום וכתבו: "אליזבט צורקוב שנחטפה בעיראק, תושבת וותיקה של היישוב כפר אלדד שבגוש עציון. צוותי הצח"י בשיתוף המחלקה הקהילתית במועצה נמצאים כעת בקשר רציף עם האם, גם היא תושבת היישוב. אליזבט נחטפה בעת עבודתה במקום מטעם אוניברסיטת פרינסטון". ראש המועצה שלמה נאמן הוסיף: "אנו לומדים את פרטי האירוע  ומבקשים מהציבור להתפלל לשלומה ולשחרורה המהיר של אליזבת'".

גורם מדיני: "ישראל מלווה את העניין כבר תקופה ארוכה"

מוקדם יותר הערב התייחס גם גורם מדיני בכיר לחטיפה ואמר: "מי שחטף אותה ככל הנראה ידע מראש שהיא ישראלית. ישראל מלווה את העניין כבר תקופה ארוכה, והמדינה עושה מאמצים להשיב אותה הביתה, ומבוצעות פעולות בהתאם".