הדרמה במשפט נתניהו: ליאת בן ארי דרשה - השופטים אישרו

עדותו של איש העסקים המשיכה באנגליה כאשר עימות נרשם בין ליאת בן ארי וסנגורו של נתניהו עו"ד עמית חדד. בן ארי ביקשה להגיש לבית המשפט את עדותו של מילצ'ן במשטרה, השופטים אישרו אך רק בנוסף לעדותו בבית המשפט. בפרקליטות ישקלו להכריז על מילצ'ן עד עוין

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 05/07/23 17:48 טז בתמוז התשפג

הדרמה במשפט נתניהו: ליאת בן ארי דרשה - השופטים אישרו
נתניהו בבית המשפט, יום אחרון לעדות מילצ'ן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עדותו של איש העסקים ארנון מילצ'ן הגיעה היום (ד') לסיומה. איש העסקים שכזכור מעיד במשפט נתניהו מברייטון, אנגליה לא סיפק את הסחורה שביקשה הפרקליטות ושם שטקלים להכריז עליו כעל עד עוין במידה ויסתור את הדברים שאמר בחקירתו במשטרה. הפרקליטה בתיק, ליאת בן ארי ביקשה מבית המשפט להציג את עדותו של מילצ'ן מחקירת המשטרה לאחר שלטענתה מדובר בגרסה שונה משסיפק בעדותו.

הטענות של בן ארי

בן ארי אמרה לשופטים כי "בין החקירה הראשית לנגדית נתגלו פערים משמעותיים במספר לא מועט של נקודות" הדברים אמורים בנוגע לעדותו של מילצ'ן על חידוש הוויזה לארצות הברית. בן ארי הוסיפה בנושא כי "כשיש פער משמעותי הנובע מהתפתחות גרסה, חשוב שתמלילי החקירות יעמדו בפני בית המשפט".

מילצ

מילצ'ן וחדד, יום סוער בברייטון צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

"ותנים לגברת בן-ארי להלך אימים על כולם"

במהלך הדיום התפתח עימות בין הצדדים שעורך דינו של נתניהו עו"ד עמית חדד תקף את בן ארי ואמר:  "תגידי, את עושה צחוק? מילצ'ן אומר שנתניהו יודע את הסיפור" בהקשר לשיחותיו של מילצ'ן עם נתניהו בנוגע לעברו הביטחוני. בהמשך פנה לשופטים ואמר: "ותנים לגברת בן-ארי להלך אימים על כולם".

עו"ד ליאת בן ארי

עו"ד ליאת בן ארי צילום: Yonatan Sindel/Flash90