אכזבה למעריצים בשדרות: ההופעה של איזי ופאר טסי בוטלה

בהתאם להערכת המצב ועל מנת לנקוט במשנה זהירות, מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו החליט בהתייעצות עם מפקד פיקוד העורף, לבטל מופע עירוני שתוכנן להתקיים הערב בעיר שדרות

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 03/07/23 18:54 יד בתמוז התשפג

אכזבה למעריצים בשדרות: ההופעה של איזי ופאר טסי בוטלה
אילוסטרציה, צילום: Nati Shohat/Flash90

בהתאם להערכת המצב בעקבות המבצע בג'נין ועל מנת לנקוט במשנה זהירות, מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו החליט בהתייעצות עם מפקד פיקוד העורף, האלוף רפי מילוא לבטל את ההופעה של הזמרים פאר טסי ואיזי שתוכננה להתקיים הערב (ב') בעיר שדרות. האלוף טולדנו הדגיש כי אין שינוי בהנחיות לעורף, והשגרה בעיר שדרות ובעוטף עזה נשמרת.

פאר טסי

פאר טסי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חנן בן ארי מתחייב: "אם לא - גלידה לכולם, עליי"

נזכיר כי בעקבות המבצעים הביטחוניים האחרונים, הזמר הסרוג, חנן בן ארי נאלץ לבטל פעמיים את הופעתו שתכוננה בעיר שדרות, הופעה ראשונה שהתקיימה בזמן המתיחות הביטחונית בחול המועד פסח והשנייה בזמן מבצע "מגן וחץ". לאחר המבצע פרסם בן ארי בעמוד האינסטגרם את התאריך החדש להופעה שלו בעיר שדרות בפעם השלישית.

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"זאת פעם אחרונה שאני מודיע על המופע הזה", הכריז בן ארי עם הרבה תקווה, "סופי, סופי סופי". התאריך החדש שנקבע הוא ביום שלישי, 23.5, בשעה 21:00 באצטדיון טוטו בשדרות. "דיר באלק אם אנחנו לא נפגשים", אמר בן ארי, וביקש שלא לפתוח פה להופעה, "דיר באלק אם מישהו מבטל לנו את זה". בגלל שמדובר בפעם השלישית שהזמר מפרסם תאריך להופעה, הוא לא שכח להתייחס למשפט הידוע "פעם שלישית גלידה", והבטיח: "אם לא - גלידה, לכולם, עליי".