מבצע מגן וחץ

תחת מתיחות ביטחונית: עשרות אלפים בהופעה של אביב גפן

בצל הסלמה ביטחונית: הופעתו הגדולה של אביב גפן "נשף רוק", מתקיימת כמתוכנן בפאר הירקון, בהשתתפות 40 אלף איש: "אנחנו בוחרים בחיים. אף אחד לא ישתיק את ישראל לעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/05/23 22:13 כ באייר התשפג

תחת מתיחות ביטחונית: עשרות אלפים בהופעה של אביב גפן
אביב גפן, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

"נשף הרוק", הופעת הדגל של הזמר אביב גפן, מתקיימת היום (ה') כמתוכנן על אף ההסלמה הביטחונית וירי הרקטות מעזה לעבר ערי המרכז. פיקוד העורף פרסם הנחיות מיוחדות ל-40 האלף האנשים שהתקבצו לצפות בהופעה בפארק הירקון, למקרה ויזוהה טיל של הג'יהאד שישוגר לעברם.

במקרה של ירי והתרעות, פיקוד העורף הנחה: "לשכב על הקרקע ולהגן על הראש". בנוסף, הנחיות הבטיחות הוקרנו בתחילת המופע על המרקעים ואף שודרו בכריזה בפארק הירקון טרם תחילת ההופעה.

צילום: shutterstock, ארכיון

"אף אחד לא ישתיק את ישראל לעולם"

אביב גפן, שעלה להופיע על רקע סמל השלום, בחר להקדיש לתושבי עוטף עזה את שירו "עורי עור", ""אני מקדיש את השיר הבא לתושבי העוטף. יש כמה שבבית, או שומרים על האחים, או עם ההורים, אז דבר ראשון אני אעשה לכם הופעה רק בשבילכם החברים בדרום". והעביר מסר נוסף לצופים: "אנחנו כאן הערב כדי להעביר מסר שחשוב יותר מכל שיר - שאנחנו בוחרים בחיים. אף אחד לא ישתיק את ישראל לעולם". עוד הבטיח גפן לקיים הופעת פיצוי מיוחדת עבור תושבי הדרום שלא יכלו להגיע בשל המצב הביטחוני.