הסתכסך עם השכנה - והרס לה את הגינה עם טרקטור

סכסוך שכנים בנהריה יצא משליטה, כשבעקבות ויכוח על שטח גבר כבן 30 נכנס עם מחפרון לגינתה של שכנתו וביצע הרס רב | המשטרה עצרה את החשוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/23 12:15 יד בתמוז התשפג

הסתכסך עם השכנה - והרס לה את הגינה עם טרקטור
גרם להרס רב בחצר שכנתו באמצעות מחפרון, צילום: דוברות המשטרה

בעקבות מחלוקת על שטח בין שכנים - גרם להרס רב בחצר שכנתו באמצעות מחפרון: המשטרה פתחה בסוף השבוע האחרון בחקירה על גרימת נזק לחצר בית בנהריה. מהחקירה עולה כי בעקבות מחלוקת על שטח בין שכנים, החשוד הכניס מחפרון לחצר ביתה של שכנתו ובאמצעותו גרם להרס רב במקום ואף לקח משם ציוד. 

בתוך כך, שוטרי תחנת נהריה עצרו את החשוד בדבר, תושב העיר בן 32, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בתום החקירה בית משפט השלום בחיפה הורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים. החקירה המשטרתית נמשכת. 

גרם להרס רב בחצר שכנתו באמצעות מחפרון

גרם להרס רב בחצר שכנתו באמצעות מחפרון צילום: דוברות המשטרה

פרץ לישיבת הסדר, גנב כסף מזומן - ונתפס

שוטרי משטרת עכו פעלו בסוף השבוע לתפיסת עבריינים בתחום הרכוש, במסגרת הפעילות נתפס אדם שפרץ לישיבת עכו וגנב משם כספים. הגנב, תושב מעלות כבן 30 נעצר בידי בלשי המשטרה והובא בפני שופט בבית משפט השלום בחיפה שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

במקרה אחר בעיר, חשדו השוטרים בדרת רחוב בת 45, כשהיא יושבת בתוך רכב בעיר כאשר בהמשך נתפסה ונעצרה על ידי שוטרים כשברשותה רכוש שעפ"י החשד נגנב מהרכב. גם היא הובאה בפני שופט והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרה.