אסון בקפריסין: ילדה ישראלית נהרגה בתאונת אופנוע ים

ילדה ישראלית בת שש נהרגה לאחר ששני אופנועי ים, שהייתה על אחד מהם, התנגשו זה בזה באחד החופים ליד לימסול | הילדה נפצעה נפצעה באורח אנוש ומותה נקבע בבית החולים.

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/23 23:42 יב בתמוז התשפג

אסון בקפריסין: ילדה ישראלית נהרגה בתאונת אופנוע ים
קפריסין, צילום: Mendy Hechtman/FLASH90

אסון בקפריסין: ילדה ישראלית בת שש נהרגה היום (שבת) בתאונה אופנוע ים בקפריסין. במשרד החוץ אישרו את הפרטים, וציינו כי הרשויות שם חוקרות את האירוע. על פי כלי התקשורת במדינה, התאונה התרחשה בשבת בצהריים בלימסול. שני אופנועי ים התנגשו זה בזה, וכתוצאה מכך הילדה נפצעה נפצעה באורח אנוש ומותה נקבע בבית החולים.

שוטר נהרג בתאונת אופנוע במהלך חופשה ביוון

כזכור, בשבוע שעבר רוני ידידי, שוטר בן 49 ששירת בתחנת אשקלון ובהמשך בקריית גת, נהרג  בתאונת אופנוע במהלך חופשה ביוון. נסיבות התאונה טרם ידועות והן נמצאות תחת בדיקה וחקירה של המשטרה המקומית.

חופים ביוון

חופים ביוון צילום: חן לאופולד, פלאש 90

מפקד משטרת אשקלון סנ"צ מאיר חכמון ספד לידידי. "בצער רב ולב כבד אנחנו מודיעים על פטירתו של השוטר רוני ידידי ז"ל. רוני נהרג בתאונת אופנוע ביוון. צער כבד נופל על מרחב לכיש והמשפחה".

נזכיר כי לפני חודש, סתו הלוי, בת 27 וסטונדטית לרפואה באוניברסיטה העברית, נהרגה בתאונה עם טרקטורון באי סנטוריני ביוון. ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל וקונסול ישראל ביוון. כמו כן, באותה התאונה נפצע גם בן זוגה, מייק שהיה אמור להינשא לה בקיץ. היא הותירה אחריה שני הורים, רויטל ואבי, אח ואחות.