נעצר חשוד בהנחת מכתב איומים נגד נתניהו על קבר אחיו בהר הרצל

שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 בחקירה משותפת עם השב"כ עצרו את תושב כפר סבא בן 26, החשוד כי הניח מכתב איומים נגד ראש הממשלה על קברו של אחיו, יוני נתניהו בהר הרצל

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/07/23 23:15 יב בתמוז התשפג

נעצר חשוד בהנחת מכתב איומים נגד נתניהו על קבר אחיו בהר הרצל
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מכתב איומים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותר אתמול (ו') על קברו של יוני נתניהו, בבית העלמין בהר הרצל שבירושלים. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי שכללה מגוון כלים מודיעיניים, טכנולוגים ומבצעים. כיממה לאחר קבלת הדיווח הראשוני, אותר ונעצר חשוד במעשה.

החשוד, בן 26 מכפר סבא אשר נעצר בדרום הארץ, נלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בראשון לציון במהלך השבוע. 

יוני נתניהו

יוני נתניהו צילום: Photo by Flash90

מכתב איום על ראש הממשלה הונח על קברו של יוני נתניהו: "השעון מתקתק אחורה"

כאמור, אתמול אותר מכתב איומים על ראש הממשלה מעל קברו של אחיו בהר הרצל. על פי פרסום בynet, במכתב נכתב: "מה קורה יוני? נתבקשתי להודיע לאחיך שיש לו קצת זכויות, אבל הן נגמרו. ומכאן, הר הרצל, המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה. עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד שבו אחיך חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור - זה איום מדרגה ראשונה".

צילום: Photo by Flash90

המכתב מגיע לאחר שבתחילת השבוע, ראש הממשלה נתניהו ואחיו עידו נתניהו השתתפו באזכרה לזכרו של אחיהם, סא''ל יוני ז''ל, שנפל בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכ"ל במבצע לשחרור החטופים באנטבה, במלאת 47 שנים לפטירתו. האחים נתניהו אמרו קדיש על קברו של יוני ז"ל. בטקס האזכרה, שהתקיים בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, השתתפו קרובי המשפחה, שרים, ח"כים, מפקדי צה"ל בעבר ובהווה, חבריו ליחידה, חברי המשפחה וחטופי אנטבה ובני משפחותיהם.