אלפים צפויים להגיע להילולת הצדיק: כך נערך רב המשטרה לאירוע

לקראת הילולת "האור החיים" רבבות צפויים להגיע להר הזיתים. הרב הראשי למשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו וסגל הרבנים פועלים ביחד עם, אדמו"רים, ראשי ישיבות ורבני ערים וקהילות כדי להתכונן לאירוע בטיחותית

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/23 14:14 יא בתמוז התשפג

אלפים צפויים להגיע להילולת הצדיק: כך נערך רב המשטרה לאירוע
רבנות משטרת ישראל נערכת להילולת רבי חיים בן עטר , צילום: באדיבות המצולם

לרגל ציון שנת ה- 280 להסתלקותו של "האור החיים" הקדוש תתקיים הילולה בהשתתפות רבבות בימים שני ושלישי בשבוע הבא. השנה רבנות משטרת ישראל בראשותו של הרב הראשי למשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו וסגל הרבנים פועלים ביחד עם, אדמו"רים, ראשי ישיבות ורבני ערים וקהילות במטרה משותפת לגרום לכך שההילולא הצפויה תהיה תחת גדרים מחמירים של קדושה ובטיחות לכל הרבבות הצפויים להגיע.

הרב רמי ברכיהו ערך בימים האחרונים סידרת פגישות עם מפקד מרחב קדם וגורמי מקצוע האמונים על עריכת ההילולא בהם שמע והשמיע את העקרונות המנחים לאירוע. בפגישות נוספות שערך הרב ברכיהו עם רבנים הוא הציג להם את  מתווה ההילולא החדש שעיקרו מבוסס את נושא הנגישות הנוחה למקום הציון, תוך הפקת לקחים מאירועי לג בעומר במירון.

הרב אלבז: חלה חובה להישמע לסדרנים

אמש, נפגש הרב הראשי למשטרה בליווי רבני המשטרה ואחראים נוספים לאירוע עם הרב ראובן אלבז שליט"א חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות '"אור החיים". הרב ברכיהו הציג לרב אלבז שליט"א את מתווה ההילולא לקראת האירוע המרכזי בו צפוי הרב אלבז להגיע אם תלמידיו לציונו של "אור החיים".

הרב אלבז ברך את שוטרי משטרת ישראל ואת סגל הרבנים והאחראים הנוספים להילולא וקרא באופן חד משמעי  לכלל הציבור להישמר ולשימור על כללי הבטיחות בהקפדה יתירה. הרב אמר כי חלה חובה להישמע לסדרנים שיהיו בסמוך לציון, ולשוטרים שיהיו במעגל החיצוני של הר הזיתים. הרב ברכיהו הודה בחום לרב אלבז על דבריו התומכים ועל קריאתו לציבור.