"אין כניסה לכפר סבא": הקמפיין של מרצ נגד הח"כים החרדים

ברחבי העיר כפר סבא נתלו שלטי חוצות עם תמונותיהם של חברי הכנסת יצחק גולדקנופף, אבי מעוז ואריה דרעי עם הכיתוב "אין כניסה לכפר סבא" | תגובת סיעת מרצ: "אנחנו לא ניתן לחברי הקואליציה לעשות את שעולה על רוחם בעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/23 16:23 י בתמוז התשפג

"אין כניסה לכפר סבא": הקמפיין של מרצ נגד הח"כים החרדים
צילום: ללא

"אין כניסה לאג'נדות חשוכות"במסגרת קמפיין הבחירות של סיעת מרצ בעיר כפר סבא, נתלו הבוקר (ה') ברחבי העיר שלטי חוצות עם תמונותיהם של שר השיכון והבינוי ויו"ר סיעת יהדות התורה יצחק גולדקנופף, יו"ר סיעת נעם אבי מעוז ויו"ר סיעת ש"ס אריה דרעי עם הכיתוב "אין כניסה לכפר סבא". 

בין המגיבים שגינו את הקמפיין הוא מנהל שותף של תנועת השמאל "עומדים ביחד", אלון לי גרין שכתב בעמוד הטוויטר לו כי מדובר בקמפיין אנטישמי וגזעני. "שוב מרצ בקמפיין עם ניחוח אנטישמי שמבוסס על דבר אחד בלבד: שנאת חרדים. שנאה שאם תחליפו בה את תמונות החרדים בתמונות של ערבים, תבינו עד כמה היא גזענית ולא לגיטימית. וכן, יש לי ויכוח חריף עם הימין ועם הפוליטיקאים הימים שהם חרדים או דתיים, אבל הגזענות של מרצ לא שונה מהגזענות שלהם".

"כפר סבא תשאיר העיר הכי ליברלית בישראל, אין כאן כניסה לאג'נדות חשוכות כאלה"

מסיעת מרצ כפר סבא נמסר בתגובה כי "הקואליציה הדורסנית והמושחתת מנסה לבצע מהפכה בישראל. הערים והשלטון המקומי הם המחסום האחרון בפני ההשתלטות שלה. אנחנו לא ניתן לחברי הקואליציה לעשות את שעולה על רוחם בעיר. כפר סבא תשאיר העיר הכי חופשית והכי ליברלית בישראל, אין כאן כניסה לאג'נדות חשוכות כאלה".

צילום: ללא

מעיריית כפר סבא והחברה הכלכלית כפר סבא נמסר כי "מדובר במודעה שפורסמה באמצעות ספק חיצוני על פי חוק המאפשר פרסום פוליטי בשטחים מצומצמים. על אף זאת ובשל הרגישות הגבוהה נעשתה בדיקה גם ע"י יועץ משפטי חיצוני המלווה את החברה, שאישר את הפרסום. אין בסמכות החברה הכלכלית להגביל את חופש הביטוי כל עוד הדבר נעשה בהתאם להוראות החוק".