פחות התרשמו: כך הגיב ערוץ 14 לתביעה של מירב מיכאלי

אחרי שבמפלגת העבודה הגיבו בהתרעה לפני תביעה ודרשו התנצלות ותרומה, בעקבות דבריו של הרב אמנון יצחק בתכניתו של שמעון ריקלין - בערוץ 14 לא מתרגשים ומסתפקים בתהייה צינית כלפי מרב מיכאלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 13:33 ט בתמוז התשפג | עודכן בתאריך 28/06/23 20:19

פחות התרשמו: כך הגיב ערוץ 14 לתביעה של מירב מיכאלי
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

התגובה של 14. מפלגת העבודה הגישה אתמול מכתב התראה לפני הגשת תביעה נגד ערוץ 14 והרב אמנון יצחק. היום (ד') הגיעה התגובה של הערוץ לדברים, תגובה קצרה במיוחד: "לא הבנו למה מרב מיכאלי דורשת רק 10 מיליון ולא מאה".

במפלגה הציעו "פשרת חינוכית"

נזכיר כי המפלגה דורשת להתנצל על הדברים "השקריים והמסיתים", כך לדבריהם, שאמר לאחרונה הרב אמנון יצחק בתוכניתו של שמעון ריקלין בערוץ. המפלגה הגישה התראה טרם פניה לערכאות משפטיות לבעלי הערוץ יצחק מירילשוילי ולרב אמנון יצחק. "מעבר לכך שהתבטאות זו מוציאה את דיבתה של מרשתי רעה כמו גם של עשרות אלפי חבריה" כתבו במפלגה, "יש בה כדי לשמש חומר לתעמולה שקרית של מכחישי שואה רבים", נכתב במכתב ההתראה שנשלח בידי עורך הדין עמרי שגב, היועץ המשפטי של המפלגה. 

במפלגה הדגישו כי זהו מכתב טרם נקיטת הליכים ובמפלגה הציעו "פשרת חינוכית" לדבריהם שכוללת: התנצלות פומבית של הרב והתחייבות של ערוץ 14 לשדר תוכן חינוכי אשר יועבר על ידי נציגות ממפלגת העבודה הנוגע לשואת העם היהודי. בנוסף, במפלגת העבודה תרומה בסך 10 מיליון שקלים מהערוץ ומהרב אמנון יצחק לעמותה לרווחת ניצולי שואה.

מיכאלי: "סיימנו לשתוק - הגיע הזמן להילחם במכונת הרעל וההסתה" 

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי כתבה אתמול: "האמירות המזוויעות והמזעזעות הללו הן אנטישמיות מזוקקת ומסוכנת. סיימנו לשתוק, הגיע הזמן שנרים את ראשנו וניאבק בימין המסית והמשקר. לא ניתן להמשיך להשמיץ ולהשחיר את מפלגת העבודה הציונית והדמוקרטית, המפלגה שהקימה את המדינה לא ניתן למחוק לערער".

שמעון ריקלין השיב לה: "זו כבר פעם שנייה שאת תובעת אותי. תגידי. חוץ מתביעות דיבה את עושה עוד משהו בחיים שלך? את באמת חושבת שככה השמאל יסלח לך על ההפסד שגרמת לו בבחירות? כי דוגרי לא נראה לי. ואם ממש בא לך לפתוח את הסיפור של סבא שלך קסטנר וחבריו ומעלליו. הציבור רק ירוויח".