חצי שנה לאחר שנפסל: המועמד של מירי רגב מונה למנכ"ל משרד התחבורה

הממשלה אישרה את הצעתה של מירי רגב, למנות את משה בן זקן לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה, לאחר האישור של וועדת המינויים של נציבות שירות שדחתה את מינויו לפני כחצי שנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/23 16:34 ז בתמוז התשפג

חצי שנה לאחר שנפסל: המועמד של מירי רגב מונה למנכ"ל משרד התחבורה
מירי רגב, צילום: Jonathan Shaul/Flash90

הממשלה אישרה היום (ב') את הצעתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, למנות את משה בן זקן לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה. המינוי יכנס לתוקף היום וזאת לאחר שוועדת המינויים בראשות נציב שירות המדינה, אישרה את משה בן זקן לשמש מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים.

נזכיר כי אתמול וועדת המינויים של נציבות שירות המדינה אישרה את מינויו של משה בן זקן, ראש המטה של מירי רגב לתפקיד, לאחר שלפני כחצי שנה היא דחתה את מינויו. לדברי גורמים בוועדה, מינויו לתפקיד הוא בעייתי מאוד מאחר שהוא חסר ניסיון ניהולי והינו פעיל פוליטי ללא כישורים מיוחדים הנדרשים לתפקיד המנכ"ל.

צילום: ללא

"בן זקן מביא עמו את הניסיון הרב שצבר בהובלת תהליכים ברמה הלאומית"

שרת התחבורה מירי רגב, על בן זקן בירכה על האישור של בן זקן לתפקיד מנכ"ל המשרד. "בתפקידי כשרת התרבות והספורט וגם כשרת התחבורה נחשפתי מקרוב למקצועיות והיכולות הניהוליות של משה בן זקן, בתפקידו כמשנה למנכ"ל בפועל הוביל את תקציב משרד התחבורה, לראשונה בהיקף של כ-50 מיליארד שקלים וניהל בהצלחה אתגרים משמעותיים. בן זקן מביא עמו את הניסיון הרב שצבר בהובלת תהליכים ברמה הלאומית בעבודת ממשלה והשלטון המקומי".

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משה בן זקן, בן 37 ותושב אשדוד, נשוי ואב לשלושה הוא בוגר תואר ראשון בחינוך וחברה ותואר שני במנהל עסקים. בעברו מילא תפקידים ציבוריים רבים ביניהם המשנה למנכ"ל משרד התחבורה בפועל, ראש מטה במשרד התחבורה, מנכ"ך הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל ויועץ בכיר במשרדי ממשלה שונים.