זכה ב-40 מיליון בלוטו - זה מה שמתכנן לעשות עם הכסף

הזוכה הגדול של הגרת מפעל הפיס מספר כיצד נודע לו על השורה המרגשת, מה הוא מתכנן לעשות עם הסכום העצום של הכסף וגם מה השיטה שעזרה לו לזכות: "זה היה בוקר מהסרטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/23 13:57 ג בתמוז התשפג

זכה ב-40 מיליון בלוטו - זה מה שמתכנן לעשות עם הכסף
הזוכה ב40 מיליון, צילום: באדיבות מפעל הפיס

הבוקר הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה הגדול בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתחילת השבוע, אשר גרף את הפרס הראשון בסך 40 מיליון ש"ח. הזוכה המאושר הינו גבר בשנות ה-50 לחייו, נשוי ואב לילדים, מתגורר במרכז הארץ ובקרוב מאוד יחגוג את יום הולדתו.

"נכנסתי לחדר וצעקתי 'זכינו!'"

הזוכה הנרגש סיפר לאנשי מפעל הפיס: "כבר חודשיים שאני ממלא טופס בכל הגרלה. אני מסמן בטופס מספר אחד בכל הטבלאות ומבקש שהלוטומט ישלים עבורי את המספרים. עד כה ה'שיטה' שלי לא ממש הוכיחה את עצמה, ובמוצ"ש האחרון, בזמן ששלחתי את הטופס קבלתי החלטה - שבמידה והמספר שבחרתי לא יוגרל, אני זונח לחלוטין את הרעיון ומחפש דרך אחרת".

כשהתעורר הזוכה בבוקר יום רביעי, הוא גלש לאתר מפעל הפיס וגילה שהמספר הקבוע שבחר אכן עלה בהגרלה. הזוכה סיפר: "באותו רגע בדקתי ידנית את הטופס, ודי מהר אני מתחיל להבין שאני הזוכה בפרס הגדול. הבן שלי, ישן בחדרו בבית. כרוח סערה נכנסתי אליו לחדר וצעקתי: "זכינו!". הבן, שלא ממש הבין מה אני רוצה ממנו בשעה כזאת, ענה לי: 'אבא, לא עכשיו'. ואני חוזר על דבריי שוב ושוב, עד שהוא קלט שאני מתכוון לזכייה בלוטו. התגובה הראשונית שלו מלבד ההלם הייתה: 'אני לא יודע אם אני יותר מאושר או יותר מפחד כי מדובר בסכום מאוד גבוה'. חיבקתי אותו חזק ואמרתי לו שהכסף לא יהפוך לנו את החיים ושלא ידאג".

הזוכה במפעל הפיס

הזוכה במפעל הפיס צילום: באדיבות מפעל הפיס

"זה היה בוקר מהסרטים"

"כמובן שהשמחה בבית הייתה גדולה מאד". המשיך הזוכה וסיפר: "מכיוון שאשתי עדיין בעבודה, לא סיפרתי לה כלום ואני מחכה בקוצר רוח לספר לה כשתחזור הביתה. אני מתכנן לספר לה כך - אשאל אותה בנונשלנטיות מה הדבר שהכי הייתה רוצה בחיים, ומכיוון שאני יודע את התשובה, שהיא הייתה רוצה לצמצם את משרתה התובענית, אגיד לה בחיוך רחב: 'עכשיו הולכים להגשים את המשאלה שלך!'".

"זה היה בוקר מהסרטים", סיפר הזוכה: "בזמן שאני והבן שלי נוסעים לבית מפעל הפיס, הוא אומר לי: אבא,  באתרי החדשות כבר הודיעו שיש זוכה בפרס הראשון בלוטו שעדיין לא הגיע לפדות את הפרס", המשיך וסיפר. "מכיוון שכבר ידענו וכבר היינו שנינו בדרכנו , התחלנו לצחוק בקול גדול ואמרנו לעצמנו 'סבלנות! חכו עוד כמה דקות! אנחנו מגיעים!'.

הזוכה סיפר על התכניות שלו לכסף: "אני נוהג לקרוא באדיקות את סיפורי הזכייה בלוטו, וכשהייתי משתעשע עד כה במחשבה: 'מה הייתי עושה אם הייתי זוכה?' תמיד הגעתי לאותה מסקנה - שהיא לעזור לילדים לרכוש נכס, ושיוכלו להגשים את עצמם איך שרק ירצו. אשתי ואני, מאוד מחושבים כלכלית, וכל חיינו התנהלנו נכון", אמר. אנחנו מאוד מרוצים ממה שהשגנו עד כה, ולא מרגיש שמשהו מהותי ישתנה בזכות הזכייה. מה שכן, הקיץ נצא כל המשפחה לטיול גדול ומפנק בחו"ל, משהו שהרבה שנים רצינו לעשות ועד כה לא יצא. עכשיו אין יותר תירוצים!".