למרות חברותו עם חולדאי: לפיד החליט לתמוך בברביבאי

באירוע רשמי הודיעה ח"כ מיש עתיד על כוונתה לרוץ לבחירות לראשות עיריית תל אביב. יו"ר המפלגה, יאיר לפיד שידוע בחברותו הקרובה עם ברביבאי אמר: "לא יכול לעשות את אותו תפקיד במשך יותר מ-25 שנה באותה רמה" | ברביבאי: "מאמינה שרון יגלה אחריות ולא יתמודד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/23 20:14 ב בתמוז התשפג

למרות חברותו עם חולדאי: לפיד החליט לתמוך בברביבאי
חולדאי ולפיד, צילום: Miriam Alster/Flash90, Avshalom Sassoni/Flash90

 חברת הכנסת, והמקום השני ברשימת יש עתיד אורנה ברביבאי הודיעה על התפטרותה מהכנסת עקב החלטתה להתמודד לראשות עיריית תל אביב-יפו, נגד ראש העיר מזה 25 שנה, רון חולדאי. בהצהרה שנשאה הערב (ד') יחד עם ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד באירוע של המפלגה, הודיעה רשמית על החלטתה.

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודיע על תמיכתו בברביבאי על אף חברותו הקרובה עם חולדאי: "אני רוצה להגיד מילה על הפיל בחדר - על ידידי רון חולדאי", אמר באירוע. "אני מעריך ואפילו מחבב את רון, אבל הגיע הזמן לשינוי. אין אדם, מוכשר ככל שיהיה, שיכול לעשות את אותו תפקיד במשך יותר מ-25 שנה באותה רמה ובאותה איכות. הגיע הזמן להעביר את השרביט למחליפה המתאימה".

אורנה ברביבאי תתמודד לראשות עיריית ת"א

אורנה ברביבאי תתמודד לראשות עיריית ת"א צילום: אלעד גוטמן

"מאמינה שרון יגלה אחריות ולא יתמודד"

גם ברביבאי הצטרפה לדברי לפיד על חולדאי: "רון חולדאי הוא ראש עיר טוב שתרם רבות. אני מאמינה כי בחלוף 25 שנות כהונה, רון שאוהב את העיר, יגלה אחריות ולא יתמודד. דווקא בעת החשובה הזו, תפקידו לוודא שתל-אביב-יפו תעבור לידיים הנכונות".

ח"כ ברביבאי הייתה לאלופה הראשונה בצה"ל לאחר ששירתה מעל 33 שנים במערכת וכיהנה כשרת הכלכלה והתעשייה בממשלת בנט-לפיד. לדבריה, תחת הנהגתה תל אביב תקבל חיזוק כבירתה של הליברליות הישראלית, עיר של גאווה, ותרבות, וחיי לילה: "עיר שהיא גם המרכז הכלכלי של המדינה, גם המרכז של המחאה, וגם המרכז של המוסיקה והתיאטרון והמוזיאונים".