אורנה ברביבאי מתפטרת - זה מי שיחליף אותה

חברת הכנסת אורנה ברביבאי תכריז מחר על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב, ברביבאי תאלץ להתפטר מהכנסת ויחליף אותה חבר כנסת חדש בשם ירון לוי

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/06/23 10:58 א בתמוז התשפג

אורנה ברביבאי מתפטרת - זה מי שיחליף אותה
ברביבאי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

טלטלה בצמרת יש עתיד: מספר שתיים במפלגה, השרה לשעבר חברת הכנסת אורנה ברביבאי תודיע מחר (ד') כי היא תתמודד לראשות עיריית תל אביב- יפו בבחירות הקרובות. חברת הכנסת תאלץ להתפטר ותוחלף על ידי ירון לוי, סגן ראש עיריית בת ים, שפוקד לאחרונה את ישיבות הסיעה של יש עתיד והוא הבא בתור ברשימה להיכנס לכנסת.

כאמור, מחר בשעה 18:00 יתקיים אירוע מיוחד של מפלגת יש עתיד ב"גג העיר" בתל אביב. במהלך האירוע יודיעו ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת יש עתיד,יאיר לפיד יחד עם ח"כ והשרה לשעבר אורנה ברביבאי על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב- יפו בבחירות הקרובות.

הח"כ החרדי צרח על ברביבאי: "מתי לאחרונה שרו לך אשת חיל?"

לפני מספר ימים חבר הכנסת יעקב אשר התעמת עם ברביבאי ואמר במליאה: "כל חוק הגזענות מושתת על 3 4 יסודות או נושאים שיש להם הכללה, ציבור שמכלילים אותו, לצערי הרב לא האמנתי בחיים שאנחנו צריכים להיות ציבור מוכלל, אני לא רוצה את זה".

בתגובה התפרצה חברת הכנסת אורנה ברביבאי לדבריו ואמרה, "אני 50% כל היום מדירים אותי שמים איקסים על אוטובוסים על פרצוף של נשים  אז זאת גזענות כלפי 50% אתם 12%". חבר הכנסת אשר זעם על תגובתה של חברת הכנסת מיש עתיד וענה לה, "את אפילו לא ראויה לתשובה, סליחה שאני אומר לך את אפילו לא ראויה לתשובה בעניין הזה".