מעיין אדם חשופה: "לא דמיינתי שאצא עם גרוש פלוס אחת"

לכבוד יום האב, אשת התקשורת החליטה לפרגן לבן זוגה ואב בתה, יובל צלנר. בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה על ההתמודדות עם גרוש ואב לילדה, "הפלוס אחת זה הפלוס הכי גדול שאפשר לתאר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 10:21 ל בסיון התשפג

מעיין אדם חשופה: "לא דמיינתי שאצא עם גרוש פלוס אחת"
מעיין אדם, צילום: קשת 12

חלפו כחודשיים מאז לידת בתה הבכורה של אשת התקשורת מעיין אדם, אך ההתרגשות עדיין מרחפת באוויר. על אף שתבור היא הבת היחידה של אדם, המשפחה שלה קצת יותר מורכבת. בן זוגה, יובל צלנר, היה נשוי בעבר לדפנה שחר, ולשניים בת משותפת. אתמול (א') חל יום האב, ואשת התקשורת הקדישה לבן זוגה פוסט באינסטגרם.

מעיין אדם: "הפלוס אחת זה הפלוס הכי גדול שאפשר לתאר"

"כשהייתי נערה לא דמיינתי שאצא עם גרוש פלוס אחת", הודתה אדם, "כל בחורה רוצה פרש-סטרט". אשת התקשורת פנתה לעוקבות שלה, "אני כאן לספר לכן, רווקות יקרות, שהפלוס אחת זה הפלוס הכי גדול שאפשר לתאר, וזה יכול לשדרג ממש". אדם הסבירה את דבריה, "קודם כל, גבר שהוא כבר אבא, הוא אחר, הוא גבר על. חוץ מזה, יכולתי להתבונן מהצד ולראות איזה אבא אני בוחרת לילדים שלי, ומהר מאוד הבנתי שבחרתי בטוב מכולם".

יובל צלנר: "שני הדברים שאני הכי אוהב בעולם"

אשת התקשורת הוסיפה בצחוק, "יש גם מינוס, לצערי, תבור תגדל ותעדיף אותו, כי אי אפשר שלא. הוא מושלם". את הפוסט, לצד תמונה משפחתית עם בן הזוג ושתי הבנות, היא חתמה בברכת יום האב שמח. צלנר הנרגש הגיב לפוסט, "שני הדברים שאני הכי אוהב בעולם זה להיות אבא ואותך", והוסיף בצחוק, "האמת שארסנל לפניך אבל מנסה להיות רומנטי".