קבצן נשדד באלימות בבית הקברות בהר המנוחות

כתב אישום נגד תושב ירושלים ששדד באלימות מקבץ נדבות בהר המנוחות בעיר. על פי האישום, המתלונן צעק לעזרה אך הנאשם הסביר לעוברי אורח במקום כי הוא מהמשטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/23 10:55 א בתמוז התשפג

קבצן נשדד באלימות בבית הקברות בהר המנוחות
הר המנוחות בירושלים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (ג') לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד פראס קוואסמה, תושב העיר כבן 27, וזאת לאחר ששדד באלימות 5,000 שקלים ממקבץ נדבות בבית הקברות בהר המנוחות לפני כשלושה שבועות.

עקבו אחר מקבץ הנדבות בין הקברים 

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הדס עמיר, הנאשם ואחרים הגיעו לבית הקברות הר המנוחות בעיר והחלו לעקוב אחרי מקבץ נדבות במקום לכיוון חלקות הקברים. אז הנאשם ואחר, תפסו אותו בצווארו, חנקו אותו והפילו אותו על הרצפה. המתלונן החל לצעוק לעזרה אך הם חסמו את פיו וגנבו מכיסו 5,000 שקלים. בזמן השוד, כאשר הנאשם והאחר הבחינו בעוברי אורח בקרבת האירוע, הם צעקו לעברם כי הם מהמשטרה ופנו אל המתלונן בכזב ואמרו לו "מה גנבת?", זאת במטרה להפיג את חששם של עוברי האורח ולמנוע מהם לסייע למתלונן. כתוצאה מהאירועים נגרמו למתלונן חבלות בכף ידו ומשקפיו נשברו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד בנסיבות מחמירות והתחזות כעובד ציבור. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.