צפו לפיד עקץ את כתב ערוץ 14 - כך הוא הגיב

העיתונאי מוטי קסטל עקץ את ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, שהצהיר כי הוא אינו צופה בתכנים של ערוץ 14: "חבל, יש שם פינה יפה, הלפיד הלילי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 15:27 ל בסיון התשפג

לפיד עקץ את כתב ערוץ 14 - כך הוא הגיב
לפיד, , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, קיים היום (ב') ישיבת סיעה בה התייחס לנושאים שעולים על סדר היום הציבורי. עיתונאי ערוץ 14, מוטי קסטל, שאל את לפיד אם אם הוא רוצה להגיב לפרסום שלו על קבוצת הוואטסאפ של ראשי המחאה. במענה לשאלתו, אמר לפיד כי הוא לא ראה את הפרסום כי הוא אינו רואה את התכנים של ערוץ 14. בתגובה לדבריו, עקץ קסטל ואמר כי "חבל יש שם פינה יפה, הלפיד הלילי". יו"ר יש עתיד לא נשאר חייב והשיב כי הוא אינו צופה "בערוצי תעמולה".

צפו: לפיד עקץ את כתב ערוץ 14 - כך הוא הגיב 

לפיד: "נתניהו איבד שליטה על חבורת יריב לוין"

כאמור, לפיד התייחס בישיבת הסיעה לנושאים שעולים על סדר היום, בין היתר להמשך השיחות בבית הנשיא. "בני גנץ ואני הוצאנו אתמול הודעה ברורה: אנחנו לא נשב בבית הנשיא רק כדי שנתניהו יוכל להתראיין ב-CNN ולטעון שיש הידברות בזמן שיריב לוין מעביר חוקים שיהרסו את הדמוקרטיה שלנו".

לוין ונתניהו

לוין ונתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר יש עתיד תקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו וטען כי אין לו שליטה על יריב לוין.  "נתניהו הוא אדם חסר אחריות, זה לא אומר שגם אני צריך להיות כזה. אם יש אפשרות למנוע קרע בעם, צריך לעשות הכל כדי למנוע אותו. אם אפשר להציל את הכלכלה והבטחון, צריך לעשות הכל כדי להציל אותם. זו מהותה של האחריות הלאומית. רק אין הסכמות וגם לא היו. הסיבה היחידה שנתניהו חוזר לחקיקה, היא שהוא איבד שליטה על הקואליציה, איבד שליטה על חבורת יריב לוין, הוא עסוק רק בנסיון להדביק בפלסטרים את הממשלה הקיצונית והכושלת שלו".