יו"ר עמותת בת מלך קיבלה את אות הנשיא: "אפשר לקום באומץ"

בטקס מרגש הוענק אות הנשיא להתנדבות לצילית יעקבסון, יו"ר עמותת "בת מלך" שמסייעת לנשים חרדיות לצאת ממעגל האלימות | יעקבסון: "מודה על הזכות וגאה להיות שותפה לדרך של צוות המקדיש ימים ולילות עבור נשות בת מלך וילדיהן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 13:48 ל בסיון התשפג

יו"ר עמותת בת מלך קיבלה את אות הנשיא: "אפשר לקום באומץ"
טקס הענקת אות הנשיא להתנדבות לעו"ד צילית יעקבסון, צילום: חיים צח/ לע"מ

נשיא המדינה מר יצחק הרצוג ורעייתו מיכל העניקו את אות הנשיא להתנדבות לעו"ד צילית יעקבסון, יו"ר עמותת בת מלך, על תרומתה המשמעותית למען הוצאת נשים וילדים ממעגל האלימות במגזר החרדי. יעקבסון פועלת בשנים האחרונות בהתנדבות למען שינוי חברתי ולהעלאת המודעות למניעת אלימות כלפי נשים.

עו"ד צילית יעקבסון, יו"ר בת מלך פתחה ואמרה, "אני מבקשת להודות לכבוד הנשיא מר יצחק הרצוג ורעייתו מיכל על שפחתו את ביתם וליבם בהשמעת קול משמעותי כל כך. תודה על היותכם שותפים יקרים הצועדים לצדנו בבת מלך לאורך השנים".

"לומדת כל פעם מחדש שגם כאשר נראה שאין כבר אוויר וכוחות - אפשר לקום באומץ"

"אני מודה על הזכות וגאה להיות שותפה לדרך של צוות מסור ואהוב המקדיש ימים ולילות, ללא לאות וללא הפוגה עבור נשות בת מלך וילדיהן" המשיכה. "אתן ואתם השראה עבורי למלאכים הקמים יום יום לשליחות יומם. להושיט יד, להציל, לתמוך ולהאיר את דרכן של אלו הזקוקות לנו". 

יעקבסון המשיכה ופנתה לנשים שנעזרות בעמותה: "ואתן - הנשים היקרות והאמיצות בנות המלך האהובות, מכן אני לומדת כל פעם מחדש שגם כאשר נראה שאין כבר אוויר וכוחות ונראה שכל הדרכים חסומות - אפשר לקום באומץ, לבחור בחיים ולצעוד קדימה עבורכן ועבור ילדיכן", צילית המשיכה ואמרה בהתרגשות: "וגם כשכל העולם הוא גשר צר מאד, אפשר להתקדם קדימה צעד אחר צעד ולחצות את הנהר הסוער והעיקר לא לפחד כלל. נושאת תפילה שישלח לכן הקב"ה כוחות".