"בזכות ליבה הרחב": צילית יעקובסון תקבל אות הוקרה נשיאותי

עורכת הדין היושבת בראש עמותת בת מלך צפויה לקבל את אות הנשיא למתנדב, שמוקדש לארגונים ויחידים שפועלים למען חיזוק החוסן הישראלי. "בזכות ליבה הרחב, כישרון גדול, חזון והתמדה היא מובילה ומקדמת את העשייה בכל תחומי הסיוע של בת מלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 13:48 יז באייר התשפג

"בזכות ליבה הרחב": צילית יעקובסון תקבל אות הוקרה נשיאותי
צילית יעקובסון, צילום: אלמוג גבאי

עורכת הדין צילית יעקבסון, יו"ר בת-מלך, צפויה לקבל בחודש הבא את אות הנשיא למתנדב. הפרס הוקדש לארגונים ויחידים שפועלים למען חיזוק החוסן הישראלי. עו"ד נח קורמן, מייסד ומנכ"ל בת-מלך, הסביר כי ההכרה של הנשיא ורעייתו בעשייתה היומיומית למען נשים נפגעות אלימות במשפחה היא משמחת ומחממת את הלב. 

עמותת בת מלך עברה שינוי מאוד משמעותי בהנהגתה ובהובלתה של צילית

"צילית מתנדבת בבת מלך כבר מעל עשור, ובזכות ליבה הרחב, כישרון גדול, חזון והתמדה היא מובילה ומקדמת את העשייה בכל תחומי הסיוע של בת מלך: בין אם זה בעזרה במקלטים; בליווי של נשים יוצאות מקלט לחיים עצמאיים; בקידום מערכי חינוך והסברה אל מול קהלי יעד שונים ומגוונים; בגיוס תורמים ושותפים לדרך ובקידום אג'נדות אל מול מקבלי ההחלטות בישראל למען נשים נפגעות אלימות במשפחה".

עוד הוסיף המנכ"ל כי את התנדבותה במשך שנים רבות כיו"ר פעילה של עמותת בת מלך, ממלאת יעקבסון במסירות ובמחוייבות עצומה. "עמותת בת מלך עברה שינוי מאוד משמעותי בהנהגתה ובהובלתה של צילית. העשייה גדלה והתרחבה במיוחד בשנים האחרונות בזמן משבר הקורונה. כשגולת הכותרת הינה השקת מיזם המתנדבות 'איתך' אותו מובילה צילית כבר מזה שנתיים עם מאות שגרירות של בת-מלך מכל רחבי הארץ. בחירתה של צילית לקבלת אות המתנדב מאת הנשיא ורעייתו שמחה אותנו מאוד ואין ספק שצילית מביאה יוקרה וכבוד לפרס עם העשיה ההתנדבותית הענפה והמבורכת שלה".