רשמי: זאת נציגת האופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים

חברת הכנסת קארין אלהרר מיש עתיד הגישה רשמית את מועמדותה לנציגת האופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים: "מאבק למען הדמוקרטיה ולמען האנשים המוחלשים ביותר בחברה הישראלית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/06/23 13:30 יח בסיון התשפג

רשמי: זאת נציגת האופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים
קארין אלהרר, צילום: יש עתיד

אחרי ההתקפלות של גנץ ומיכאלי הבוקר (ד') כשהודיעו כי הם לא ישלחו נציגה לוועדה לבחירת שופטים, חברת הכנסת קארין אלהרר הגישה באופן רשמי את מועמדותה לנציגת האופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים.

ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, יאיר לפיד מסר: "בימים בהם הדמוקרטיה תחת התקפה האופוזיציה מתייצבת יחד להגנה על מערכת המשפט. אני סומך על קארין אלהרר, שרה לשעבר, חברה בצוות ההידברות בבית הנשיא ומשפטנית עם ניסיון רב, שתדע לשמור על הועדה לבחירת שופטים מפני דילים ופוליטיקה". 

"נמצאים בעיצומם של ימים קשים"

חברת הכנסת קארין אלהרר שתייצג את האופוזיציה הוסיפה: "אנו נמצאים בעיצומם של ימים קשים וסוערים בחברה הישראלית, במאבק על דמותה של החברה והמדינה. במיוחד בעת הזו חשוב להתייצב כחומת מגן למען מערכת משפט חזקה, עצמאית והוגנת שתאפשר לכל אדם בחברה מקום ודעה". 

"כנציגת האופוזיציה אני מתחייבת לפעול כשליחה נאמנה לחיזוק ערכי הדמוקרטיה ומערכת המשפט. את מרבית חיי הבוגרים ובעיקר בעשור האחרון בתור שליחת ציבור, הקדשתי למאבק למען הדמוקרטיה ולמען האנשים המוחלשים ביותר בחברה הישראלית ובדרך זו אמשיך".

שאלנו את לפיד איך הוא בחר את קארין אלהרר - זאת התשובה שקיבלנו