בפורום תקנה הזהירו - ברשת צביה התנצלו שהעסיקו: "טעות בשיקול הדעת"

לאחרונה הוציאו בפורום תקנה הזהרה חמורה מפני מנהל ת"ת לשעבר שפגע מינית וחזר לייעץ לגופים שונים. ברשת החינוך צביה הוציאו היום הודעת התנצלות על העסקתו של האיש: "טעות כזאת לא תישנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/23 14:37 טו בסיון התשפג

בפורום תקנה הזהירו - ברשת צביה התנצלו שהעסיקו: "טעות בשיקול הדעת"
אילוסטרציה, צילום: Hadas Parush/Flash90

ברשת צביה מתנצלים: לאחר שפורום תקנה פרסם אזהרה חריפה מפני מנהל תלמוד תורה לשעבר, שפגע מינית בתלמידים ובנשים בהם טיפל וחזר לתפקידי ייעוץ במוסדות, ברשת צביה מפרסמים היום (א') התנצלות לאחר שהעסיקו את אותו אדם: "רשת צביה מצטערת על שטעתה בשיקול הדעת". 

ההתנצלות של רשת צביה

בהודעת הרשת נכתב: "רשת צביה מכבדת מאוד את פורום תקנה, ומשתפת עמו פעולה לכל אורך שנות קיומו, במניעת מקרי ניצול על ידי בעלי סמכות, ובהגנה על הנפגעים והנפגעות. רשת צביה מצטערת על שטעתה בשיקול הדעת בהעסיקה אדם שפגע מינית. רשת צביה מקבלת על עצמה לדאוג שטעות כזאת לא תישנה".

ההתנצלות של רשת צביה

ההתנצלות של רשת צביה צילום: צילום מסך

"עדויות על פגיעה מינית, בניגוד להלכה ולחוק כאחד"

לפני כחודש, פרסמו בפורום הזהרה על אותו אדם וכתבו: "אנו מבקשים להזהיר את ציבור מפני יצירת קשר אירגוני, אישי, טיפולי או ייעוצי. פורום תקנה עסק בעניינו לפני שנים רבות בעת היותו מנהל ת"ת, עקב עדויות על פגיעה מינית, בניגוד להלכה ולחוק כאחד, בנשים שהיו תחת מרותו. בעקבות הבירור, נטל על עצמו מגבלות, הכוללות מניעת קשר של יחסי מרות או סמכות כלשהם עם נשים".

הרב איזמן: "מכיר עוד מועמדים שיציגו את עצמם"

הרב איזמן: ברשת צביה מתנצלים. צילום: חדשות כיפה

"לצערנו" נכתב בהודעת בפורום, "נודע לנו לאחרונה כי הוא חזר לשמש בתפקידי יעוץ והדרכה ארגונית ואישית, 'מטפל' בנשים  ומנצל את ההליך הטיפולי באופן מניפולטיבי ליצירת קרבה אסורה על פי החוק ועל פי ההלכה. מעדויות שהגיעו לידינו מתעורר חשש חמור שדפוס ההתנהגות הפוגענית שלו חוזר על עצמו כבעבר". היום כאמור, הוציאו ברשת צביה התנצלות על העסקתו.