הותר לפרסום שמו של החייל השלישי שנהרג בגבול מצרים: אורי יצחק אילוז מצפת

אורי יצחק אילוז מצפת נהרג לצדה של ליה בן נון מאש המחבל בגבול לפנות בוקר | ראש עריית צפת: "אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לקבור את ילדם, אין מילים שיוכלו להסביר את הכאב הבלתי נתפס. יחד עם העיר כולה משתתפים בצער המשפחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/23 21:20 יד בסיון התשפג

הותר לפרסום שמו של החייל השלישי שנהרג בגבול מצרים: אורי יצחק אילוז מצפת
אורי יצחק אילוז, צילום: דובר צה"ל

אורי יצחק אילוז ז"ל מצפת, הוא החייל הנוסף שנהרג הבוקר (שבת) בפיגוע הירי סמוך לגבול מצרים. גופתו נמצאה יחד עם גופתה של ליה בן נון ז"ל, במגדל השמירה הסמוך לגבול.

בשעות הבוקר המוקדמות, נהרגו לוחם צה"ל סמל-ראשון אורי יצחק אילוז ז"ל ולוחמת צה"ל, סמל ליה בן נון ז"ל מירי מחבל, בעת פעילות מבצעית שוטפת בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים. סמל-ראשון אורי יצחק אילוז ז"ל, בן 20 מצפת, לוחם חי"ר גבולות בגדוד ברדלס. הלוחם הועלה בדרגתו מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו.

אורי אילוז ז"ל, בוגר הישיבה התיכונית אמי"ת צפת עשה שנת שירות במכינת מעשה.התגייס במרץ 22, לשירות משמעותי בגדוד ברדלס בגבול מצרים, סיים קורס מ"כים כלוחם ואמור היה לצאת לקורס קצינים.

אורי יצחק אילוז

אורי יצחק אילוז צילום: דובר צה"ל

אורי יצחק אילוז

אורי יצחק אילוז צילום: דובר צה"ל

ראש עריית צפת שוקי אוחנה מסר: "אבל כבד ונורא נפל על העיר צפת עם היוודע על הרצחו של חייל צה"ל אורי יצחק  אילוז - סמל ראשון אורי אילוז ז"ל, נרצח מירי של מחבל שפל בגבול מצרים. אין מילים שיוכלו לנחם הורים שצריכים לקבור את ילדם, אין מילים שיוכלו להסביר את הכאב הבלתי נתפס. אני יחד עם העיר כולה משתתפים בצער המשפחה - שי וליאת אילוז אחיותיו עדן וגל ואחיו נועם ובצער כל משפחתו המורחבת, חבריו ומכריו".