ארגון מקורב לחיזבאללה באיום על ראש המועצה הסרוג: "אתה תישרף למוות"

ארגון הטרור "כוחות הגליל - הזאבים הבודדים" המקושר לחיזבאללה, פרסם איומים וקריאה לרצוח את ראש מועצת שומרון יוסי דגן בתגובה לכך המשטרה העלתה דגן למאוים דרגה 6 והצמידה מאבטחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/23 09:03 יג בסיון התשפג

ארגון מקורב לחיזבאללה באיום על ראש המועצה הסרוג: "אתה תישרף למוות"
סרטון האיומים על ראש מועצת שומרון , צילום: צילם מסך

שוב הוצמדו מאבטחים ליוסי דגן: ארגון הטרור "כוחות הגליל - זאבים בודדים" שמקורו במחנות הפליטים הפלסטינים בסוריה ומקושר לארגון החיזבאללה, הוציא פרסומי איום ברשתות הפלסטיניות בהם נשבעו כי ירצחו את ראש מועצת שומרון יוסי דגן וקראו להתנקש בחייו. באיום שפורסם ארגון הטרור מתייחס להספד שנשא דגן בהלוויתו  הרוג הפיגוע מאיר תמרי הי"ד, בו הוא אמר: "גם אם נצטרך ללעוס את הסלעים ניאחז בשומרון"

האיומים על יוסי דגן

האיומים על יוסי דגן צילום: צילום מסך טלגרם

"יוסי דגן, אתה תשרף למוות"

בעקבות כך פרסם ארגון הטרור ברשתות הפלסטיניות סרטון ובו נאמר: "יוסי דגן, אתה נשבע לאכול סלעים. נשבעים שאתה תמות כמו שימות חזירים - הו חזיר של שבת - מותך קרוב בשומרון". 

ובסרטון מופיעה תמונה של ראשו של דגן על רקע אקדח המכוון לראשו עם המלל: "יוסי דגן, אתה תשרף למוות חזיר שבת, הדייט (התאריך) שלך בקרוב מאוד". 

כזכור, ארגון הטרור  "כוחות הגליל - זאבים בודדים", לקח אחריות על פיגוע המטען בצומת מגידו, ממנו נפצע אדם באורח קשה, כאשר מיד לאחר הפיגוע הוטל איפול תקשורתי סביב האירוע ורק כעבור מספר ימים הותר פרסום כי כח ימ"מ איתר את המחבל בכביש 899 באזור מושב יערה , ובמהלך מעצר הרכב, המחבל החמוש היווה סכנה לכוחות שב"כ וימ"מ אשר נטרלו וחיסלו אותו. ברשות המחבל נמצאו אמצעי לחימה, חגורת נפץ מוכנה להפעלה וכן פריטים נוספים. ההערכה היא כי נטרול המחבל סיכל פיגוע נוסף. 

דגן הוכרז שוב כאישיות מאוימת בדרגה הגבוהה ביותר

במועצה איזורית שומרון אומרים כי בעקבות האיומים יצרו גורמים בכירים במשטרה קשר עם יוסי דגן והודיעו לו על קריאת ארגון הטרור להתנקש בחייו, וקיימו הערכת מאויימים בעקבותיו הוכרז שוב כאישיות מאוימת בדרגה הגבוהה ביותר - דרגה 6, למעלה משר ובאופן מיידי הוצמדו לו מאבטחים חמושים ושמירה על ביתו.  

דגן הוכרז מספר פעמים בשנתיים האחרונות כמאויים בדרגה הגבוהה ביותר. לפני 7 חודשים גדודי חללי אל אקצא של הפת"ח, פרסמו כרזה עם תמונות של יוסי דגן מזירת הירי בהפגנה שקיימו תושבים כנגד הטרור סמוך לחווארה.  בתמונה נראה דגן שולף אקדח כדי להגן על ילדים בשעת ירי של מחבלים, ומעליו ציור של כוונת ירי על ראשו. הדברים הצטרפו לקריאות קודמות של החמאס וגוב האריות לרצוח את דגן.