ביקר ביד ושם: גנרל גרמני בכיר הגיע לישראל

הרמטכ"ל הרצי הלוי מארח את הגנרל הגרמני קרסטן ברויר, שפתח את ביקורו בטקס הנחת ר ביד ושם | בהמשך הביקור, התקיים פאנל אסטרטגי בראשות הרמטכ"לים ובהשתתפות פורום המטה הכללי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/23 22:58 יב בסיון התשפג

ביקר ביד ושם: גנרל גרמני בכיר הגיע לישראל
ביקור הגנרל הגרמני, צילום: דובר צה"ל

ביקור מדיני צבאי: רמטכ"ל צבא גרמניה, גנרל קרסטן ברויר נחת הבוקר (ה') בישראל לביקור רשמי בצה"ל. הגנרל החל את ביקורו בסיור במוזיאון "יד ושם" שם קיים טקס הנחת זר באוהל יזכור. בהמשך נערך משמר כבוד חגיגי לכבוד הגנרל בראשות הרמטכ"ל הרצי הלוי ובנוכחות מפקדים במטה הכללי של צה"ל. 

צפו בתיעוד הביקור:

כמו כן, התקיים פאנל אסטרטגי בראשות הרמטכ"לים ובהשתתפות פורום המטה הכללי. הרמטכ"לים נועדו בנושא חיזוק שיתופי הפעולה סביב האתגרים המשותפים. הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, הביע את הערכתו לרמטכ"ל גרמניה על המחויבות לביטחון מדינת ישראל ועל האחריות שגרמניה מביעה בנושא.

שגריר גרמניה לכבוד יום העצמאות: "ניראת צעירה לגילך"

לישראל וגרמניה יש יחסים קרובים. נזכיר כי שגריר גרמניה בישראל, סטפן סיברט, כתב לרגל 75 שנים למדינה: "ישראל, את ניראת צעירה לגילך. מזל טוב ויום הולדת 75 שמח מהחברים והשותפים הגרמנים שלך". בסרטון מיוחד שצילמה השגרירות ברכו  גם נשיא גרמניה, פרנק-ואלטר שטיינמאייר, ובכירים נוספים בממשל הגרמני.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן