"היינו אמורים להזדקן יחד": מאיר תמרי הי"ד הובא למנוחות

מאות ליוו את מאיר תמרי שנרצח אתמול בפיגוע הירי בצפון השומרון, בדרכו האחרונה | אלמנתו טל ספדה: "במקום לברך אותך ליום ההולדת אנחנו קוברים אותך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/23 16:19 יא בסיון התשפג

"היינו אמורים להזדקן יחד": מאיר תמרי הי"ד הובא למנוחות
האלמנה טל והילדה היתומה קוברות את הבעל והאב | , צילום: Shir Torem/FLASH90

מאיר תמרי הי"ד, תושב היישוב חרמש שנרצח אתמול בפיגוע הירי הקשה, הובא למנוחות היום (ד') בבית העלמין שקד בצפון השומרון, מאות הגיעו ללוותו בדרכו האחרונה. מאיר הניח אחריו אישה ושני ילדים. הפיגוע התרחש כאשר רכב ובו שני מחבלים הגיח לעבר רכבו של מאיר, מחבל אחד ירה שבעה כדורים והמחבלים נמלטו. כתוצאה מהירי, נפצע תמרי פצעים אנושים ובהמשך נאלצו הרופאים בבית החולים לקבוע את מותו. 

הנרצח, מאיר תמרי הי"ד

מאיר תמרי הי"ד | צילום: באדיבות המשפחה

צילום: Shir Torem/FLASH90

"זו מציאות בלתי הגיונית"

האלמנה טל, ספדה לבעלה: "במקום לברך אותך ליום ההולדת אנחנו קוברים אותך זו מציאות בלתי הגיונית. הילדים לא יזכו לראות אותך עוד. היינו אמורים להזדקן יחד ולחיות יחד ולעשות עוד ילדים, נשאר לי רק לקוות שאצליח איכשהו להנחיל את הערכים שלך לילדים". 

הלווייתו של מאיר תמרי הי"ד |

הלווייתו של מאיר תמרי הי"ד | צילום: נהורא שידורים חיים - אלעזר ריגר

ראש מועצת שומרון ספד גם הוא: "מאיר היקר, חיית באושר עצום עם טל בחרמש בצפון השומרון, בחוד החנית של ההתיישבות בארץ ישראל. אבא מסור לילדך המתוקים עלמא ויהב, צמחתם ופרחתם כאן באדמת הקודש של צפון השומרון. נכנסתם לביתכם רק לפני חודשיים, והתעקשת לרכוש ולא לשכור, לא זמני אלא קבוע ושכנעת אחרים לעשות כמותך".

"היית אדם שקט, תמיד מאיר פנים, איש וחבר, 'הנדי מן' שעוזר לכולם, עם חכמת חיים. היית חלק מרכזי בנוף של חרמש, מרדים את ילדיך בשבילים של גן השעשועים. מורשת בית הוריך היקרים, שגרים עשרות שנים בצפת".